Wuhan TBIT Technology Co., Ltd hà stabilitu cun successu

A cerimonia di apertura di Wuhan TBIT Technology Co., Ltd in u parcu scientificu di l'università di Wuhan in 28th,uttobre, 2021.U direttore generaleM.Ge, vicedirettore generaleU signore Zhang, è i dirigenti cunnessi anu unitu à a ceremonia per celebrà a Wuhan TBIT Technology Co., Ltd aperta ufficialmente.

20211029084440_20706

In u discorsu di apertura, u direttore generale di TBITMr.Ge hà spressu a so gratitudine à tutti l'invitati, i culleghi è l'amichi per avè assistitu à a ceremonia d'apertura di a filiale di Wuhan.In nome di TBIT, vogliu sprime u mo ringraziu di core à tutti.TBIT continuerà à furnisce boni prudutti è serviziu insoluzione intelligente per e-bike/suluzione di spartera scootercampu cù l'innovazione è a tecnulugia.

2

À l'occasione di l'apertura,u direttore generale di TBITMr.Gehà discututu cù i dirigenti nantu à a futura strategia di sviluppu è pianificazione / layout di l'affari / creazione di squadra / urganizazione è gestione, etc.

4

Mr. Wang hè uu direttore generale dispartera squadra di cummerciale di mobilità in TBIT. Hà dettu chì,'A nostra squadra hà da cuntinuà à ottimisà è migliurà u sistema di supervisione, furnisce una soluzione megliu per uregulà u parcheghju di a mobilità spartera. '

U sgiò Li hè uu direttore generale disquadra d'affari di dui roti in TBIT. Hà dettu chì,'Attualmente, l'industria di dui roti hà sviluppatu assai bè.A nostra squadra farà u nostru megliu per furnisce i dispositi megliu cù più funzioni per scuntrà u cunsumadore'bisognu, è furnisce una sperienza megliu per elli.'

TBIT farà un bonu usu di a bona risorsa glubale è cooperarà cù a strategia di sviluppu innovativu.À u listessu tempu, continueremuRFID intelligente IOTè i dispositi per a mobilità in dui roti / sparte cù a tecnulugia.

5


Tempu di Postu: Nov-02-2021