Tradizionale + Intelligenza, Esperienza di funziunamentu di u novu pannellu di strumenti intelligente - WP-101

A vendita globale totale di veiculi elettrici à dui roti aumenterà da 35,2 milioni in 2017 à 65,6 milioni in 2021,CAGR di 16,9%. è migliurà a tarifa di rimpiazzamentu di e motociclette tradiziunali.Hè stimatu chì e vendite totali glubale di veiculi elettrici à dui roti ghjunghjeranu à 74 milioni in 2022.Impulsatu da linee di pulitica cum'è a cunservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni, u piccu di carbonu, i viaghji verdi è u sviluppu di a monte è a valle di a catena industriale, u mercatu di i veiculi elettrici à dui roti hà sempre un grande potenziale di crescita.

tgfhg (7)

(Immagini da a reta)

L'instrumentu di u veiculu elettricu hè una di e parti impurtanti di u veiculu elettricu, cum'è un cumpunente di riferimentu per i veiculi elettrici di dui roti, hà attiratu l'attenzione di i pruduttori è di i cunsumatori.

tgfhg (1)

Questu hè un strumentu intelligente chì integra l'instrumentu tradiziunale è u cuntrollu cintrali,In più di visualizà a velocità, a putenza è u chilometru, pò ancu realizà u cuntrollu di u telefuninu mobile è e funzioni di rilevazione Bluetooth。A seguente figura: A velocità hè visualizata à u latu manca di u screnu,Gear. shift hè visualizatu nantu à a pantalla media,U putere in tempu reale hè visualizatu à u latu drittu di u screnu,A lampa di sottotensione si accende quandu a putenza hè insufficiente, accantu à READY sò i segnali di rotazione di sinistra è di diritta è i fari, in modu chì u pruprietariu pò capisce chjaramente u statutu di uE-bike,U chilometru tutale di e biciclette elettrichepò esse affissatu in u fondu in basso à destra,In u fondu hè a visualizazione di l'infurmazioni di difettu di u veiculu è a luce di statutu,L'icona Bluetooth è l'icona di l'impronta digitale in u mezu sò cum'è u toccu finale, facendu chì l'apparenza di stu strumentu si distingue trà parechji gruppi di strumenti.

tgfhg (8)

Fighjemu un ochju à a prestazione attuale di stu strumentu intelligente.

——Dopu l'installazione cum'è necessariu, accende l'electricità, avvia automaticamente l'equipaggiu, cummincia a visualizazione completa di l'area di funzione di l'instrumentu di u veiculu, inserisci l'ingranaggio P, è dopu visualizà a cunfigurazione di a batteria, u chilometru tutale di 5 cifre è u chilometru attuale di 4 cifre.

tgfhg (2)

Premete l'ingranaggio P o premete u frenu per liberà a marcia P è cuminciate à cavalcà,U strumentu mostra a velocità attuale, a marcia, u chilometru, etc. in tempu reale,Girate u pomo per mantene una certa velocità per uni pochi seconde è entra in una crociera à velocità constante. , À questu tempu, pudete cuntinuà à guidà senza girà u manicu.Girate u manicu di novu per esce da u modu di crociera.

tgfhg (3)

Dopu, fighjemu un ochju à i punti culminanti di l'intelligenza: Dopu avè scaricatu l'APP di supportu - [Smart E-bike], pudete inizià u viaghju intelligente di guida senza chjave è di veiculu.serratura..

1.Se l'indicatore Bluetooth lampeggia, indica chì u veiculu hè in u statu di partenza è u Bluetooth ùn hè micca cunnessu;Se l'indicatore Bluetooth hè off, u Bluetooth ùn hè micca cunnessu sottu u statu di disarmu o armatu.

tgfhg (4)

2.Dopu pressu u buttone di disarmamentu in u telecomando o l'APP, u buttone d'iniziu chjave lamperà per 15 seconde.

tgfhg (5)

3.Toccate u buttone d'iniziu chjave, tutte e luci seranu accese, è l'iniziu serà successu in 3-5 seconde.

tgfhg (6)

|Se u tempu di lampeggiamentu supera i 15 seconde, u buttone push to start smette di lampassi.Quandu si toccu, a luce di u buttone push to start hè sempre accesa, ma u push to start hè invalidu, è u veiculu hè in un statu furtificatu;Se vulete riavvià l'iniziu di un buttone, avete bisognu di appughjà u buttone di disarmamentu in u telecomando. cuntrollu o APP di novu。Dopu avè principiatu, appughjà u buttone d'iniziu di una chjave di novu per entre in u modu di disarmamentu。 Hè difficiuli di ùn esse impressionatu da un tali dashboard!

Cumprà avà!

——Produzzione onoraria di Tbit


Tempu di Postu: Dec-20-2022