L'industria di consegna immediata hà un grande putenziale, u sviluppu di l'affari di affittu di e-bike hè eccellente

Cù a crescita cuntinua di a scala di transazzione di e-commerce in Cina è u sviluppu vigoru di l'industria di a consegna di l'alimentu, l'industria di a spedizione istantanea mostra ancu una crescita splusiva (in 2020, u numeru di persunale di spedizione istantanea in tuttu u paese supererà 8,5 milioni).

U sviluppu dinoleggio e-bike IOTL'affari hè cusì veloce, hà alcuni svantaghji:

  1. Mantenimentu manuale di libri:Scrizzione di i costi di cuntabilità, registrazione manuale di numeri di e-bike è piglià foto di e-bikes, chì ùn sò micca solu inefficaci, ma ancu propensi à errori
  2. Richiesta manuale:À l'ora dispostu ogni mese, chjamate manualmente per ricurdà à l'utilizatore è dunning, l'effettu di dunning hè scunnisciutu
  3. U risicu hè scunnisciutu:Hè difficiuli di ghjudicà se l'utilizatori di e-bike sò onesti o micca.Parechji venditori di e-bike dicenu chì spessu si scontranu situazioni in quale l'utilizatori predeterminanu in affittu o affittu una e-bike.
  4. Alti costi operativi:Alti costi di u situ, alti costi di travagliu, è alti costi di inventariu
  5. Espandi l'affari hè difficiule:Nisun fondi per cumprà più e-bikes

微信图片_20210810151026

Per trattà cù u prublema, l'affari di affittu hè apparsu in u mercatu.

A piattaforma di gestione nantu à a noleggio di e-bike di TBIT, hè adattata per a fabbrica di e-bike, u distributore / agente di e-bike è cusì.I nostripiattaforma di noleggio e-bikehà parechje funzioni per aiutà a fabbrica / a tenda di e-bike à gestisce l'affari di affittu più convenientu.

Avantaghji:

  1. E-bike gestione:Gestisce facilmente a bicicletta elettrica, migliurà a tarifa di travagliu.
  2. Agestione di cunti:Interfaccia visuale, aiuta a fabbrica di e-bike à verificà l'ingressu di u contu è i dettagli di a fattura in tempu reale.
  3. Ritenutaluaffittu:L'operazione hè cunvene.Quandu a fattura hè saldata, reteremu automaticamente l'affittu.Supporta diversi canali di deduzione, alta rata di successu di deduzzione, convenientu per rinvià a bicicletta elettrica, i cunti sò chjaru.
  4. Mvigilà è localizà:Impedisce chì l'e-bike sia arrubbata o micca restituita.Utilizendu u GPS per verificà a pista, hè assai efficace.

Aiutà à a tenda di e-bike hà megliu affari

A piattaforma di gestione nantu à a noleggio di e-bike di TBIT, hè altamente efficace, cunvene è populari.À una volta, a nostra piattaforma hà cooperatu cù 500 negozi di e-bike in Cina, è più di decimila cavalieri da takeaway anu affittu l'e-bike via a nostra piattaforma.Inoltre, avemu cooperatu cù cumpagnie d'assicuranza è cumpagnie finanziarie per cunfirmà a sicurità di a tenda di e-bike è l'utilizatori.

 


Tempu di post: 10-aug-2021