L'e-bikes diventeranu sempre più intelligenti è furnisce una sperienza suprema per l'utilizatori

A quantità tutale di e-bikes pussede in Cina hà righjuntu 3 miliardi, a quantità quasi aumentata per 48 milioni ogni annu.Cù u sviluppu rapidu è bè di u telefuninuè l'Internet 5G, e biciclette elettriche cumincianu à diventà più è più intelligenti.

L'Internet di e-bikes intelligenti hà attaccatu assai attenzione, assai imprese anu preparatu per avè affari nantu à e-bikes intelligenti, cum'è HUAWEI è Alibaba.

2

Smart e-bikes IOThà multi-funzioni cù a tecnulugia.Hà un funziunamentu faciule è integratu cù altri dispositi intelligenti.A so infurmazione d'usu pò esse mostrata in a piattaforma, l'utilizatori anu da sapè più dettagli nantu à questu.

Esperienza megliu

Attualmente, più è più clienti si concentranu nantu à u valore di e-bikes, piuttostu cà u prezzu.I pruduttori anu capitu chì l'innuvazione porta più opportunità.

Soluzione intelligente di e-bikesseranu i chjavi di e biciclette intelligenti.Hè una bona chance di lascià e-biciclette intelligenti esse aumentate in valore. In u futuru, a piattaforma aghjunghjera funzioni di a cumunità in linea.E preferenze di l'utilizatori ponu esse calculate attraversu big data, raccoglie l'infurmazioni nantu à u serviziu di vita (cum'è ristoranti vicinu, cuponi di magazzini), accessori in l'APP, rende a vita facilmente è cunvene.

3

Cridemu chì, ci sò più è più intelligenti e-bikes apparsu in u mercatu cù più funzioni è furnisce più serviziu per i clienti.Let's'aspettu

4


Tempu di Postu: Dec-06-2021