A tecnulugia ùn solu rende a vita megliu, ma ancu furnisce a cunvenzione per a mobilità

Mi ricordu sempre chjaramente chì un ghjornu di parechji anni fà, aghju accesu u mo urdinatore è u cunnessu à u mo lettore MP3 cù un cable di dati.Dopu intrutu in a biblioteca di musica, scaricatu assai di i mo canzoni preferiti. À quellu tempu, micca tutti avianu u so urdinatore.E ci sò parechje agenzie chì offrenu servizii di scaricamentu di canzoni in un lettore MP3, trè canzoni ponu esse scaricate per 10 RMB.Intantu, parechji magazzini in a strada avianu ghjucatu u CD à quellu tempu, è u CD-RW era populari, è assai persone portavanu ogni tipu di cuffie cablate.

01
(L'immagine hè da Internet)

In u passatu, l'omi avianu appiccicatu e chjavi nantu à i so cinturini, è e donne avianu stringatu e so chjave nantu à una catena di chiavi è appiccà nantu à i so sacchetti o portanu in i so sacchetti di vestiti. Intantu, a navigazione GPS era in u stadiu preliminare.A maiò parte di a ghjente pò solu cunfidendu carte di carta o compru un annunziatore di voce elettronicu per aiutà a navigazione, è spessu deviate da a strada è andò in modu sbagliatu.

02
(L'immagine hè da Internet)

Attualmente, a tecnulugia si sviluppa assai veloce.Se vulemu à sente a musica, pudemu usà l'APP di musica per sente in ogni mumentu via Internet.Ùn avemu micca bisognu di fà una operazione tediosa per sente a musica più.A mobilità diventa ancu più faciule, assai pochi pirsuni anu più appuntatu i chjavi nantu à a so cintura.Ùn importa micca induve vulete andà o quale modu di trasportu vulete usà.A navigazione GPS hè dispunibule per a trasmissione di navigazione in tempu reale, è a strada più corta pò esse pianificata automaticamente.

03 

Riguardu à a mobilità, l'associemu di solitu cù e chjavi, cum'è e vitture / e-bike anu bisognu di e chjavi per inizià, avemu bisognu di utilizà a carta di metro / carta di autobus per piglià u metro / autobus. Quandu simu pronti à esce , Di solitu avemu bisognu di portà e cose relative per esce.Se vi scurdate di piglià, pò influenzà u viaghju, o ancu avè da vultà in casa per piglià e cose, hè assai inconveniente.

04
(L'immagine hè da Internet)

À pocu à pocu, a ghjente perde a pacienza cù e chjave.Per fà e chjave più portable, a carta NFC è l'anellu Bluetooth hè apparsu gradualmente in a vita di a ghjente.A so grandezza hè più chjuca chè i chjavi, ci vole sempre u tempu per truvà li prima di lascià a casa.

05
(L'immagine hè da Internet)

Allora, u populu mette a so speranze nantu à u rapidu sviluppu di a tecnulugia, sperendu chì i chjavi ponu esse cum'è Alipay / Wechat pay, pò esse convenientu.

06
(L'immagine hè da Internet)

Shenzhen TBIT Technology Co., Ltd si cuncentra nantu à u sviluppu è a ricerca di e-bike intelligenti, è hà pioniere in una varietà di tecnulugia patentate.I prudutti intelligenti sò apparsu in CCTV annunci, TBIT investe assai fondi in a ricerca è u sviluppu di e-bike intelligente ogni annu.TBITavèstabilisce ucentri di R&D in Shenzhen è Wuhan,ordine à furnitei boni prudutti à l'utilizatori.

Oghje, i prudutti intelligenti per e-bikes di TBIT sò venduti in tuttu u mondu. TBIT hà accumulatu più di 10 anni di sperienza in R&D, da a R & S di un dispositivu IOT intelligente à a R & S di smart dashboard. TBIT hè sempre impegnatu à introducendu prudutti megliu cù l'ultime tecnulugia, pensendu da a perspettiva di l'imprese è l'utilizatori di l'automobile, è rende l'utilizatori "mobilità è a vita più còmuda.

07
(Funzioni di i prudutti)

I dispositi intelligenti di TBIT supportanu OTA cù parechji tippi di trasportu, cum'è u ciclomotore / e-scooter / e-bike / motocicletta.I dispusitivi anu una dimensione più chjuca cù una pusizione più precisa è di bona qualità, è l'APP cunnessu hà più funzioni utilizable.

I dispositi intelligenti Non solu rende l'IOT realtà, ma hà ancu e multifunzioni - posizionamentu in tempu reale / sbloccare l'e-bike cù sensore / cercate l'e-bike da un buttone / verificate a situazione di l'e-bike in tempu reale / alarme di vibrazione /traiettoria di equitazione / navigazione intelligente è cusì.Hè'Hè assai convenientu per l'utilizatori, ùn anu più bisognu di portà e chjave.

À u listessu tempu, ci hè a piattaforma di gestione (cù big data) cumminata cù i dispositi intelligenti.Pò aiutà i pruduttori di e-bikes à stabilisce u sistema di big data per l'utilizatori è e-bikes, è custruisce a so immagine di marca;L'imprese di e-bike ponu stabilisce u so propiu centru cummerciale è u sistema di cummercializazione, aiutanu l'imprese à ottene l'espansione di i rivenuti, risponde à i bisogni di l'utilizatori in diversi livelli di cunsumu di l'imprese, è aiutanu l'imprese tradiziunali di veiculi elettrici à trasfurmà rapidamente in smart. 

08
(Imagine di dimostrazione nantu à a piattaforma di gestione di l'e-bike intelligente)

Per i venditori di e-bikes store chì anu i bisogni di e-bikes intelligenti, i dispositi intelligenti ponu aumentà u puntu di vendita di e-bikes in magazinu è attirà l'attenzione di e persone.U cummerciante pò ancu cuntattà i clienti regularmente attraversu i registri di e-bike è dati di l'utilizatori per capisce l'usu di i clienti di i prudutti è a satisfaczione di i servizii di a tenda, è registrà puntuale è dà feedback per migliurà a viscosità di l'utilizatori è a qualità di serviziu.I venditori ponu ancu aghjunghje publicità di servizii lucali nantu à a piattaforma di gestione per aumentà i rivenuti di l'affari.

09
(L'immagine hè da Internet)

TBIT furnisce i migliori prudutti cù l'ultime tecnulugia per avè una vita megliu è un futuru maravigliu.


Tempu di post: 18-novembre-2022