TBIT si uniscerà à l'EuroBike in Germania in settembre 2021

 eurobike

Eurobike hè a mostra di bicicletta più famosa in Europa.A maiò parte di u persunale prufessiunali vulete unisce à questu per sapè più infurmazione nantu à a bicicletta.

 eurobike

Attraente: I pruduttori, l'agenti, i rivenditori, i venditori venenu da tuttu u mondu si uniscenu à a mostra.

Internaziunale: Ci sò 1400 espositori in l'ultima mostra, sò da 106 paesi.Più di sessanta mila visitatori anu visitatu quì per sapè più infurmazione nantu à a bicicletta.

Prufessiunali: Eurobike hè una mostra prufessiunale chì hà dimustratu veiculi off-road, strollers, e-bikes, è forniture ausiliarii cunnessi.

Eurobike 2021 hè maravigliosu, assai persunale l'aspittanu per visità è 1500 espositori sò previsti per assistisce à sta mostra.

TBIT hè un fornitore prufessiunale di suluzione di mobilità cù AI, IOT è big data

TBIT si uniscerà à l'EuroBike in Germania in settembre 2021.Mostreremu i nostri dispusitivi chì sò adattati per a bicicletta, e-bike, scooter è cusì.Riguardu à e soluzioni, avemu suluzione per regulà u parcheghju cù AI IOT / piattaforma di gestione di veiculi /soluzione intelligente per e-bike/ affari di e-bike di affittu cù a piattaforma SAAS / posizionamentu di u veiculu è cusì.Aiutà l'impresa à gestisce bè i veiculi attraversu u nostru dispositivu è a piattaforma cù big data. 

Aspettate l'affari cinese, avemu cooperatu cù BOLT, Viettel, Grab, Kakao è cusì.Avemu furnitu e soluzioni prufessiunali per elli per aiutà à ottene più benefici.Se vulete sapè più infurmazione nantu à i nostri prudutti o suluzioni, pudete visità u nostru stand in a mostra da 1st-4 di sittembri.Inoltre, pudete dì à mè di u vostru bisognu via email, u nostru indirizzu email hèsales@tbit.com.cn.

 


Tempu di post: 18-aug-2021