TBIT aiuta TMALL e-bike à avè una migliore prestazione in l'attività di mobilità elettrica

U 2020, hè un annu impurtante per tutta l'industria di e-bike à duie rote. U scoppiu di u COVID-19 hà pruvucatu una crescita di e vendite di biciclette elettriche à duie ruote in u mondu sanu. Ci sò circa 350 milioni di biciclette elettriche in Cina, è u tempu mediu di cavallu per ogni persona hè di circa 1 ora per ghjornu. Ùn hè micca solu un strumentu di trasportu urdinariu, ma dinò una scena interattiva di una entrata enorme di flussu di folla è centinaie di milioni di viaghji. A forza principale in u mercatu di u consumatore hè cambiatu gradualmente da quelli nati in l'anni 70 è 80 à quelli nati in u Anni 90 è 00. A nova generazione di gruppi di consumatori ùn hè più soddisfatta di e semplici necessità di trasportu di e-bikes. Cercanu servizii più intelligenti, cunvenienti è umanizati.

Un e-bike pò esse un intelligente terminal. Attraversu i dati in nuvola, pudemu percepisce accuratamente u statu di salute di e-bike, a gamma restante di a batteria, pianificà u percorsu di cavallu, è arregistrà e preferenze di viaghju di u pruprietariu.Ancu in u futuru, una seria di operazioni cum'è l'ordine vocale è u pagamentu ponu esse cumpletate per mezu di e-bike. Cù grandi dati centrati nantu à l'intelligenza artificiale è l'informatica in nuvola, in a nova onda di rivoluzione di tecnulugia di l'infurmazione, l'interconnessione di tutte e cose hè diventata una necessità. Quandu e-bikes cooperanu cù intelligenza artificiale è l'Internet di e Cose, un novu intelligente un schema ecologicu hà da inaugurà.

In cunglisazione cù a catalisi di l'ecunumia di spartera è a tendenza di l'ionizazione di litiu, è ancu i risultati rimarchevuli di l'implementazione di u novu standard naziunale per un annu, l'industria di e-bike à duie rote hà inauguratu opportunità di sviluppu senza precedenti. Tuttavia, cum'è l'altre industrie tradiziunali, u scoppiu di a dumanda di biciclette elettriche à duie ruote hà ancu attiratu l'attenzione di e cumpagnie Internet. Sottu à a restrizzione di a "guida stradale" di u monociculu elettricu intelligente è di e-scooter, u focu strategicu hè statu spostatu versu u mercatu di e-bike.

Dì chì u più grande cambiamentu in l'industria di e-bike in l'ultimi dui anni hè l'implementazione di u novu standard naziunale per e-bikes. Dopu à l'implementazione di u novu standard naziunale, e-bikes di standard naziunale diventeranu u mainstream di u mercatu. Questu porta trè grandi opportunità à u mercatu di e-bike: aduprà e-bikes standard naziunali, cambendu e batterie à piombu à acidu à batterie di litiu, è Internet. Queste trè grandi opportunità sò penetrate in tutta l'industria di e-bike. In realtà, i giganti di Internet si focalizanu nantu à l'attività di biciclette elettriche à duie ruote, ùn valenu micca solu l'immensu spaziu di prufittu di l'industria di e-bike à duie ruote sottu u sordu. in dumanda, ma una scelta inevitabbile per u sviluppu di i tempi.

U 26 di marzu di u 2021, a Cunferenza TMALL E-bike Smart Mobility Conference è a Cunferenza di Investimenti in l'Industria à duie Rote si sò tenute in Tianjin. Questa cunferenza si basa nantu à a nova direzzione di l'intelligenza artificiale è l'IOT, inaugurendu una festa intelligente di a scienza è di a tecnulugia di a mobilità ecologica.

A cunferenza di stampa di TMALL hà mostratu à tutti e funzioni di cuntrollu di l'e-bike cù Bluetooth / mini prugramma / APP cuntrolla l'e-bike, trasmissione vocale persunalizata, chjave digitale Bluetooth, ecc. Quessi sò ancu i quattru punti culminanti di e soluzioni di viaghju intelligenti di e-bike di TMALL . L'utilizatori ponu aduprà i so telefuni cellulari. Eseguite una serie di operazioni intelligenti cume u cuntrollu di serratura di l'interruttore è a riproduzione vocale di e-biciclette. Micca solu què, ma pudete ancu cuntrullà e luci di e-bike è e serrature di i sedi.

A realisazione di queste funzioni intelligenti chì rendenu e-bike flessibile è intelligente hè realizata da u pruduttu WA-290 di TBIT chì hè cullaburatu cù TMALL. TBIT hà profondamente cultivatu u campu di e-bikes è hà creatu e-bike intelligenti, e-bike affittu, spartera di e-bike è altre piattaforme di gestione di viaghji. Attraversu a tecnulugia Internet mobile intelligente è IOT intelligente, realizate a gestione precisa di e-biciclette, è scuntrà vari scenarii d'applicazione di u mercatu.

Finu avà, a piattaforma intelligente di TBIT è u dispositivu IOT intelligente anu furnitu servizii di viaghju intelligenti per più di 100 milioni d'utilizatori in u mondu. A so piattaforma intelligente hà più di 200 partenarii naziunali è stranieri, è e so spedizioni terminali sò più di 5 milioni. L'e-bikes intelligenti sò diventate una tendenza generale. E persone, e-biciclette, magazzini è fabbriche sò incorporate in un circuitu chjosu ecologicu intelligente. Attraversu l'operazioni è i servizii basati in i dati, e marche ponu capisce megliu l'utenti, i prudutti sò più intimi, i servizii sò più cunvenienti, è l'esperienza di l'utente hè megliu. Questu risolve u prublema di e persone è e-bikes in l'era tradiziunale. Errori di dati in, negozii è fabbriche.

smart e-bike solutions


Tempu di posta: Maghju-19-2021