TBIT aiuta TMALL e-bike à avè un megliu rendimentu in l'affari di mobilità elettrica

2020, hè un annu paraurti per tutta l'industria di e-bike à dui roti.U scoppiu di u COVID-19 hà pruvucatu una crescita in a vendita di e-bike à dui roti in u mondu sanu. Ci sò circa 350 milioni di e-bikes in Cina, è u tempu mediu di cavalcata per ogni persona hè di circa 1 ora à ghjornu. Ùn hè micca solu un strumentu di trasportu ordinariu, ma ancu una scena interattiva di una grande entrata di flussu di folla è centinaie di milioni di viaghji. A forza principale in u mercatu di u cunsumu hà cambiatu gradualmente da quelli nati in l'anni 70 è 80 à quelli nati in l'anni 70 è 80. Anni 90 è 00.A nova generazione di gruppi di cunsumatori ùn hè più soddisfatta di i bisogni simplici di trasportu di e-bikes.Perseguenu servizii più intelligenti, convenienti è umanizati.

Una bicicletta elettrica pò esse intelligenteterminal.Attraversu i dati di nuvola, pudemu percive cù precisione u statu di salute di a bicicletta elettrica, a gamma restante di a batteria, pianificà a strada di equitazione, è registrà e preferenze di viaghju di u pruprietariu.Ancu in u futuru, una seria di operazioni cum'è l'ordine di voce è u pagamentu pò esse cumpletu attraversu e-bike.With big data centrata in l'intelligenza artificiale è l'informatica in nuvola, in a nova onda di rivoluzione di a tecnulugia di l'informatica, l'interconnessione di tutte e cose hè diventata. una necessità.Quandu e-bikes cooperanu cù l'intelligenza artificiale è l'Internet di e Cose, un novu intelligenteu layout ecologicu hà da introduverà.

Accoppiata cù a catalisi di l'ecunumia di spartera è a tendenza di l'ionizazione di lithium, è ancu i risultati notevuli di l'implementazione di u novu standard naziunale per un annu, l'industria di e-bike à dui roti hà inauguratu opportunità di sviluppu senza precedente.Tuttavia, cum'è l'altri industrii tradiziunali, u scoppiu di a dumanda di e-biciclette à dui roti hà ancu attiratu l'attenzione di l'imprese Internet.Sutta a limitazione di a "guida stradale" di i monocicli elettrici intelligenti è e-scooters, l'enfasi strategica hè stata spostata à u mercatu di e-bike.

Per dì chì u più grande cambiamentu in l'industria di e-bike in l'ultimi dui anni hè l'implementazione di u novu standard naziunale per e-bikes.Dopu l'implementazione di u novu standard naziunale, e-bikes standard naziunali diventeranu u mainstream di u mercatu.Questu porta trè grandi opportunità à u mercatu di e-bike: aduprate e biciclette elettriche standard naziunali, cambià e batterie di piombo-acidu in batterie di lithium, è Internet.Queste trè opportunità maiò sò penetrate in tutta l'industria di e-bike. In fattu, i giganti di Internet si concentranu nantu à l'affari di e-bike à dui roti, micca solu valurizà u spaziu enormu di prufittu di l'industria di e-bike à dui roti sottu u surge. in dumanda, ma una scelta inevitabbile per u sviluppu di i tempi.

U 26 di marzu di u 2021, a Conferenza di Mobilità Intelligente di TMALL E-bike è a Conferenza di Investimentu di l'Industria di dui Roti si sò tenute in Tianjin.Sta cunferenza hè stata basata nantu à a nova direzzione di l'intelligenza artificiale è l'IOT, chì inaugura una festa di scienza è tecnulugia di mobilità ecologica intelligente.

A cunferenza di stampa di TMALL hà dimustratu à tutti e funzioni di cuntrollu di l'e-bike per Bluetooth / mini prugramma / APP cuntrullà l'e-bike, trasmissione vocale persunalizata, chjave digitale Bluetooth, etc. Questi sò ancu i quattru punti culminanti di e soluzioni di viaghju intelligenti di TMALL. .L'utilizatori ponu utilizà i so telefuni mobili.Eseguite una seria di operazioni intelligenti, cum'è u cuntrollu di serratura di l'interruttore è a riproduzione di voce di e-bikes.Micca solu questu, ma pudete ancu cuntrullà i luci di e-bike è i serrature di i sedi.

A realizazione di sti funzioni intelligenti chì facenu a e-bike flexible è intelligente hè realizata da u pruduttu TBIT WA-290 chì hè cooperatu cù TMALL.TBIT hà cultivatu prufondamente u campu di e-bikes è hà creatu smart e-bike, e-bike. affittu, sparte e-bike è altre piattaforme di gestione di viaghju.Attraversu a tecnulugia Internet mobile intelligente è l'IOT intelligente, realizà a gestione precisa di e-bikes, è scuntrà diversi scenarii di applicazioni di u mercatu.

Finu à avà, a piattaforma intelligente di TBIT è u dispositivu IOT intelligente anu furnitu servizii di viaghju intelligenti per più di 100 milioni d'utilizatori in u mondu.A so piattaforma intelligente hà più di 200 partenarii domestici è stranieri, è i so spedizioni di terminal sò più di 5 milioni.L'e-bikes intelligenti hè diventata una tendenza generale.E persone, e-bikes, magazzini è fabbriche sò custruiti in un ciclu chjusu ecologicu intelligente.Per mezu di operazioni è servizii basati in dati, e marche ponu capisce megliu l'utilizatori, i prudutti sò più intimi, i servizii sò più convenienti è l'esperienza di l'utilizatori hè megliu.Questu risolve u prublema di e persone è e-bikes in l'era tradiziunale.Errori di dati in, buttreghi è fabbriche.

soluzioni intelligenti per e-bike


Tempu di post: 19-May-2021