Tbit 2023 hè statu liberatu u novu pruduttu WP-102 di u veiculu elettricu

Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, più è più persone sò attenti àviaghju intelligente,ma a maiò parte di a ghjente usa sempre e biciclette elettriche tradiziunali, è a so cunniscenza di a tecnulugia intelligente hè sempre relativamente limitata.In fatti, paragunatu cù e biciclette elettriche tradiziunali,biciclette elettriche intelligentiavè caratteristiche più pratiche è pratiche.

Bicicletta elettrica Smart Dashboard

(A stampa vene da Internet)

Punti di dolore di Dashboards tradiziunali

1. Statu di veìculu Real-tempu
E biciclette elettriche tradiziunali ponu vede solu a velocità in tempu reale è u chilometru tutale, ma ùn ponu micca visualizà remotamente l'estatus di u veiculu, a gamma di crociera, etc. Hè difficiuli per l'utilizatori di stime accuratamente a putenza restante, chì à u turnu affetta l'arrangiamenti di viaghju.Ubicicletta elettrica intelligentepò vede chjaramente u statutu di ubicicletta elettrica, a gamma di crociera, a serratura è sbloccare di u telefuninu, etc. attraversu l'APP intelligente, rendendu u viaghju più còmode.
bicicletta elettrica tradiziunale

(A stampa vene da Internet)

2. Chjave fisicu
E biciclette elettriche tradiziunali anu bisognu di purtà una chjave per sbloccare è inizià.Quandu a chjave hè persa o scurdata, ci vole assai tempu è sforzu per truvà.U più ansiosu di esce, u più difficiule hè di truvà a chjave.Veiculi elettrici intelligentiè e biciclette supportanu l'APP mobile per cuntrullà u chjusu di u veiculu, u sbloccare, l'accensione è a ricerca di vittura, chì hè còmuda è rapida.

bicicletta elettrica tradiziunale(A stampa vene da Internet)

3. Locu di u veiculu
Quandu e biciclette elettriche tradiziunali sò parcheggiate in centri commerciali, cumunità o intornu à cumpagnie cù assai veiculi, hè difficiule di truvà è impedisce u furtu.Cunnettendu à l'APP, ubicicletta elettrica intelligentepò truvà rapidamente u veiculu è cunnosce u locu di u veiculu in u tempu, riducendu in modu efficace u risicu chì u veiculu ùn sia micca truvatu.

bicicletta elettrica tradiziunale

(A stampa vene da Internet)

Smart Dashboard di Veiculu Elettricu
WP-102 hè unmetru intelligenteperbiciclette elettriche.Stu pruduttu integra e funzioni di u strumentu è u cuntrollu cintrali, è hà aghjurnatu di novu l'animazione di startup, chì pò realizà a visualizazione di l'infurmazioni di ubicicletta elettricaè a funzione di cuntrullà a vittura cù un telefuninu, è risolve i punti di dolore sopra.

Bicicletta elettrica Smart Dashboard

Funzioni di u produttu
Funzione di visualizazione: U strumentu di ubicicletta elettrica intelligentecumunicà cù u controller à traversu un sistema di una linea, supporta u cuntrollu di u telefuninu di u veiculu, pò visualizà a velocità di u veiculu, a putenza, l'infurmazioni di difettu è u statu di e luci, detectà a tensione di a bateria di u veiculu, i fari di u veiculu, u turnu à manca è l'interruttore. u statu è u statu di l'ingranaggio di a luce di turnu dritta.À u listessu tempu, u strumentu di ubicicletta elettrica intelligentesustene ancu l'alarma di u muvimentu di a rota attuale è l'alarma di vibrazione, chì hè cunvenutu per l'utilizatori per capisce u statutu di u veiculu in tempu.Inoltre, a funzione di serratura di sella pò ancu esse scelta.

U metru di a bicicletta elettrica intelligente

Personalizazione di u schema di batterie: secondu a tensione di e diverse batterie (48V, 60V, 72V), u metru pò cambià diversi schemi di batterie in l'APP, è u metru supporta a visualizazione di u schema di batterie attuale.
Soluzione di batteria di bicicletta elettricaCuntrolla di vittura mobile: cunnette à uBicicletta elettrica intelligenteSteward APP, supporta u cuntrollu di u telefuninu mobile di bloccu, sbloccare, accensione, ricerca di vittura, etc., è mostra l'infurmazioni di u veiculu.

APP Smart Electric Bike Steward

Vantaghji di u produttu:

1. U disignu modulare sustene a cumpatibilità cù diversi disinni di strumenti;
2. Supportu Bluetooth funzione sensorless;
3. Compatible cù a maiò parte di e funzioni di u strumentu, e funzioni sò più cumpletu;
4. Aghjunghje supportu per buzzer esternu, sonu di corda, start one-key è altre funzioni;

dashboard di bicicletta elettrica


Tempu di post: Jul-10-2023