Pigliate sti pochi passi per fà u viaghju cumunu un futuru più brillanti

Cù u sviluppu constantu di l'industria glubale di i dui roti spartuti è a migliione è l'innuvazione di e tecnulugia di software è hardware, u numeru di cità induve i veiculi spartuti sò ancu aumentati rapidamente, seguitu da una grande dumanda di prudutti spartuti.

图片1

(A stampa vene da Internet)

Sicondu i sondaggi di dati, ci sò più di 15 000 scooters spartuti in Parigi.Da u 2020 à u 21, u tassu di usu di scooters in Parigi hè aumentatu di 90%.

企业微信截图_16780662566412

(A stampa vene da Internet)

Questi dati operativi estremamente grande sò inseparabili da un sistema operatore putente è un equipamentu hardware di supportu per u corpu, è l'operatori in l'industria di spartera anu purtatu ancu "tecnologia fina", "tecnologia vera" è "tecnologia intelligente" à l'estremu, spartera. l'industria Ùn hè micca solu per rializà e funzioni basiche di scanning codes è aduprà vitture.Si focalizeghja principalmente nantu à i trè core è aghjurnamenti continuamente è innova e funzioni è e plataforme di sistema di i prudutti spartuti.

(1) Bisogni di gestione intelligente di i fornituri di serviziu

(2) Regolamenti di u guvernu nantu à u funziunamentu è a gestione

(3) L'esperienza di a vittura di l'utilizatore.

图片3

(A stampa vene da Internet)

Sicondu un sondaghju realizatu da Kantar, u 78% di i rispondenti ammettenu di parlà à u telefunu mentre guidanu un scooter elettricu, u 79% guidavanu nantu à a trottola, u 68% ùn portava micca un cascu, è u 66% ùn portava micca un cascu.Fermarà à una luce gialla.

A tappa iniziale di l'industria di dui roti spartuti hà datu à e persone è a gestione di a cità l'impressione chì i dipositi elevati sò difficiuli di vultà, posizionamentu di deriva, parcheghju disordinatu, intruducendu strade cecu, parcheghju disordinatu, è ancu bluccà fortezze di trafficu, alta rata di accidenti, etc. ., in 20 anni Hè ghjuntu à 347 casi.U dipartimentu di gestione hà appughjatu u buttone di stop per un tempu, chì hà fattu chì i principali operatori si capiscenu seriamente chì micca solu u serviziu di u funziunamentu deve esse fattu bè, ma ancu a cumminazzioni di a gestione di parcheghju standardizata è u trafficu urbanu è l'ordine deve esse fattu bè.A qualità di e persone hè irregolare, è ùn hè micca abbastanza per s'appoghjanu nantu à u persunale di u funziunamentu è di mantenimentu per andà in carrughju per popularizà a lege.L'intruduzioni di i mezi scientifichi è tecnulogichi per a gestione hè diventata una tendenza in a gestione di dui roti spartuti.

图片4

(A stampa vene da Internet)

Senza una gestione intelligente, a standardizazione di i cumpurtamenti di cavalcatura è parcheghju di l'utilizatori ùn porta micca à i rializazioni d'oghje.Dopu più di 10 anni di sviluppu di a tecnulugia di posizionamentu tradiziunale è l'accumulazione di l'esperienza di u produttu, TBT hè stata assai implicata in l'industria di i dui roti.Stu prublema hà ancu apertu a primavera di u viaghju cumunu di dui roti.

图片5

(A stampa vene da Internet)

E suluzioni è i prudutti ponu esse cumminati liberamente secondu e esigenze d'accessu di biciclette / motociclette spartute in diversi paesi è cità per risponde à i bisogni di i clienti.Cù l'usu di più di 400 operatori di marca spartuti in casa è in l'esteru, i prudutti è e suluzioni di TBT hè ancu ricunnisciutu da i clienti di l'industria.Un numeru di successi tecnichi pionieri è auto-sviluppati da a nostra sucietà anu ancu attiratu l'attenzione di parechji media di notizie, è vintu assai premii in a China Internet of Things Selection Conference.

1. Soluzione mutuale di motocicletta

A suluzione unica di motocicletta spartuta di Tebbit include veiculi elettrici / scooter / ciclomotori / bicicletta (furnitu direttamente da fabbriche di vitture di supportu cooperative), cuntrollu cintrali ECU intelligente, applets / APP d'utilizatori, applets / APP di gestione di operazione è manutenzione è pagine web intelligenti. di i servizii di u produttu di a piattaforma di dati aiuta à l'imprese à custruisce rapidamente a so propria piattaforma spartuta cun investimentu tecnologicu zero, è realizà a implementazione rapida di prughjetti.A cumpagnia si cuncentra nantu à i viaghji intelligenti è hè impegnata à creà soluzioni di viaghju spartute di prima qualità per i clienti di l'industria.

图片6

(Interfaccia di u prugramma di spartera di scooter)

2. Soluzioni di parcheghju standardizati

Attraversu u posizionamentu d'alta precisione à u livellu di sub-metru, i tacchetti di strada Bluetooth, u parcheghju di u puntu fissu RFID, è e camere intelligenti AI, u veiculu pò esse parcheggiatu accuratamente in l'area di parcheghju specificata è l'angolo specificatu, è dopu cumminatu cù a pruduzzioni di l'angolo di direzzione. da u gyroscope per determinà l'angulu trà u veiculu è a strada, in modu chì Per ghjunghje u scopu di dumandà u veiculu per esse perpendiculare à a strada quandu l'utilizatore torna u veiculu.

图片7

(Effettu di l'applicazione di parcheghju standardizatu)

3. Soluzioni di viaghju civilizate

U pianu di gestione cumpletu per i veiculi elettrichi di u viaghju civilizatu monitora è raporta e violazioni di u trafficu, cum'è e biciclette elettriche chì passanu luci rosse, andendu contru à a strada, è cavalcà nantu à e strade di i veiculi (in particulare per i trasporti istantanei è l'industrii di viaghju spartuti), aiuta u dipartimentu di trasportu in a rettificazione. cumpurtamenti illegale di dui-roti, è risolvi violazioni bicicletta elettrica.Bisogni regulatori per i dui roti.

图片8

(Scenarii di l'applicazioni di viaghju civili)

A suluzione stalla una camera intelligente AI in a cesta è a cunnetta cù u dispositivu di cuntrollu cintrali intelligente per monitorizà u cumpurtamentu di l'utilizatori in tempu reale durante u prucessu di cavalcatura, dendu à u dipartimentu di gestione di u trafficu informazioni precise di l'applicazione di a lege è basa di l'imaghjini video, è furmendu un effettu deterrent nant'à u ciclistu (Hè un grande rolu in a distribuzione immediata è industrie di spartera), guidà u sviluppu sanu di l'industria di i veiculi elettrichi à dui roti, u viaghju civilisatu è a guida sicura.

图片9

(Interfaccia di u prugramma di spartera di scooter)

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di spartera glubale, tutti i fornituri di servizii travaglianu inseme per cullà u piccu inseme è prugressu inseme, per fà megliu prudutti è suluzioni per u viaghju in dui roti spartuti, per fà a ricerca è u sviluppu di novi prudutti è tecnulugia novi. , è per aghjurnà i prudutti Fate megliu, fate megliu, rende più convenientu per u populu è benefiziu a sucità.


Tempu di post: 16-mar-2023