A bicicletta elettrica intelligente si svilupperà megliu è megliu in u futuru

In l'ultimi dui anni, e biciclette elettriche intelligenti s'hè sviluppatu megliu è megliu in u mercatu di e biciclette elettriche. Più è più fabricatore di biciclette elettriche hà aghjustatu multifunzioni per e biciclette elettriche, cum'è cumunicazione / posizionamentu / AI / big data / voce. è cusì. Ma per u cunsumadore mediu, e funzioni ùn sò micca assai utili per elli. Da una banda, multifunzioni ùn sò in realtà ponu esse utili è convenienti per e biciclette elettriche; da un'altra banda, l'utilizatore deve pagà più tempu per capisce queste funzioni, cusì micca tutti l'utilizatori sò disposti à adupràbiciclette elettriche intelligenti.

Sicondu a situazione, a maiò parte di i fabricatori di e biciclette elettriche sò intricati chì, cumu migliurà a cunvenzione per l'utilizatore quandu usa a bicicletta elettrica via smart?Parechji pruduttori sò afflitti di cumu fà una bicicletta elettrica intelligente cù un costu adattatu.

Cum'è u telefuninu intelligente è u novu veiculu d'energia, a bicicletta elettrica intelligente pò ancu sviluppà bè.L'utilizatori seranu disposti à accettà a bicicletta elettrica intelligente se pò purtà una sperienza megliu cun sicura è cunvenzione.

Sicondu a situazione di u telefuninu, l'emergenza di u telefuninu cù mila yuan hè a chjave per a popularizazione di u telefuninu intelligente.I cunsumatori volenu gode di l'esperienza intelligente cù u prezzu adattatu è a cunvenzione.

Basatu nantu à u livellu di cunsumu per capita attuale di l'utilizatori di bicicletta elettrica in u nostru paese, a popularisazione intelligente di i veiculi à dui roti hà ancu bisognu di circà sviluppi da i veiculi di milla yuan.Solu quandu i dui roti elettrici sò popularizzati in u gruppu di l'utilizatori ponu esse furmatu.

Cumu i pruduttori ponu tagliate in intelligenza nantu à a basa di i prudutti originali?I pruduttori ùn anu micca bisognu di invistisce assai risorse per cambià u disignu di i veiculi, è l'utilizatori ùn anu micca bisognu di aumentà u costu di l'apprendimentu, per chì i venditori è i magazzini ponu investisce in risorse di furmazione è dopu-vendita.

Quasi tutti anu u so telefuninu in Cina, cusì hè assai impurtante per fà chì i telefuni mobili cunnessi cù e biciclette elettriche à dui roti, hè efficiente per a bicicletta elettrica diventata intelligente.Oghje, ci sò parechji metudi di cumunicazione.Ùn hè micca difficiule di realizà a rete di e biciclette elettriche.A difficultà hè di sceglie un metudu di cumunicazione chì hè ecunomicu è assai accettabile per l'utilizatori.In a circustanza chì a 2G relativamente economica hè affruntata da a retirazzione da a reta è u prezzu di 4G hè relativamente altu, a tecnulugia Bluetooth hè senza dubbitu a megliu tecnulugia di interconnessione intelligente per e biciclette elettriche.

Oghje, i smartphones low-end è high-end sò tutti dotati di tecnulugia Bluetooth in standard.Inoltre, dopu à anni di cultivà l'abitudini di l'utilizatori di cuffie wireless Bluetooth, l'accettazione di l'utilizatori di a tecnulugia Bluetooth hè assai alta.

Ch'ella sia un dispositivu di rete hà 2G o 4G, ci sarà a tarifa annuale di a rete.Cù u cuncettu tradiziunale, assai pruprietarii di bicicletta elettrica ùn puderanu micca accettà u pagamentu di tariffu annuali ogni annu.Ùn ci hè micca carica per u dispusitivu di cumunicazione Bluetooth, è e so funzioni ponu esse realizate da un telefuninu intelligente.

scaricate
In cunfrontu cù u modu di sbloccare cù NFC, u modu di sbloccare cù Bluetooth hè più cunvene è espansibile.Hè un vantaghju eccezziunale, cusì e-bikes seranu più cumpetitivi s'ellu anu a funzione cù Bluetooth per paràmetru di basa.U pruprietariu di e-bike pò cunnosce a situazione di e-bike da u so telefuninu in ogni mumentu in ogni locu.

Dunque, a tecnulugia Bluetooth hè un bonu puntu di entrata per e-bike intelligente.Solu quandu ogni veiculu elettricu hè integratu cù a funzione Bluetooth è a funzione Bluetooth hè cunsiderata cum'è a funzione standard di basa, i telefuni mobili è i veiculi ponu esse interconnessi in ogni mumentu, l'intelligenza di e-bike pò esse popularizata, pò u mercatu enormu di l'intelligenza di i veiculi elettrici. esse apertu, è l'integrazione di a funzione Bluetooth hè a fine di l'onda di l'intelligenza di i veiculi elettrici.

Nta l'ultimi anni, parechji pruduttori di veiculi elettrici anu fattu grandi sforzi per migliurà l'esperienza di l'utilizatori di i prudutti intelligenti integrati cù Bluetooth, ma i risultati ùn sò micca soddisfacenti è ùn anu micca suscitatu un grande interessu di l'utilizatori.In fatti, a maiò parte di i prudutti di veiculi elettrichi intelligenti cù funzione Bluetooth ùn sò micca intelligenti.A maiò parte di i cosi-chiamati prudutti intelligenti sò cunnessi à una app à u più.

企业微信截图_16560632391360(1)

Per esse simplicemente, pudete vede i dati di u veiculu è realizà alcune operazioni simplici di cuntrollu remoto in l'app mobile, è ghjurà chì hè intelligente.Questi prudutti intelligenti ponu ottene queste funzioni cum'è "controllu remota" à u più.L'unicu vantaghju hè chì salvanu un cuntrollu remoto.U svantaghju hè ancu evidenti.L'utilizatori anu bisognu di apre una app nantu à u so telefuninu per uperà u veiculu.Questa ùn hè micca una operazione faciule.Hè ancu un fardelu per i telefunini cellulari low-end chì si fermanu quandu apre una app, chì affetta assai l'esperienza di l'utilizatori.

U veru pruduttu intelligente hè chì l'utilizatori ponu interagisce facilmente è cunvenee-bike senza assai operazioni cumplessu di app.Unu di i ligami più critichi hè l'esperienza di "senza sensu".


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022