E-bikes intelligenti seranu sempre più populari in u futuru

Cina hè u paese chì hà pruduttu a maiò parte di e-bikes in u mondu.A quantità di holding naziunale hè più di 350 milioni.U voluminu di vendita di e-bikes in 2020 hè di circa 47,6 milioni, u numeru hè aumentatu di 23% annu à annu.A quantità media di vendita di e-bikes ghjunghjerà à 57 milioni in i prossimi trè anni.

图片2

E-bikes sò un strumentu impurtante per a mobilità di corta distanza, sò aduprate in a mobilità persunale / consegna istantanea / spartera mobilità è altri campi.L'industria di e-bikes ordinariu hà maturatu è a scala di u mercatu hè cresciuta.L'inventariu naziunale di e-bikes ordinariu hà superatu 300 milioni.A nova pulitica di l'industria, cum'è u novu standard naziunale / i normi di l'industria di e-bikes di batteria di lithium anu prumuvutu a sostituzione di e batterie di lithium per a batteria di piombo-acidu in e-bikes.

Sicondu u sondaghju, ci mostra chì u numeru di cavalieri femine è maschili hè simile, a proporzione di i cavalieri chì l'età hè menu di 35 anni hè di circa 32%.A bateria è a so endurance, u cunfortu di u cuscinu di u sediu, a prestazione di frenu è a stabilità di e-bikes sò i principali cunsiderazioni per l'utilizatori à cumprà una e-bike.

图片3

Users: Sempre più e-bikes ordinarie anu stallatu dispositivi hardware intelligenti per assorbe i ghjovani à aduprà e-biciclette intelligenti.

Tecnulugia: U rapidu sviluppu è applicazione circa IOT / drive autumàticu è altre tecnulugia hà furnitu u solidu fundamentu tecnicu per u sviluppu disoluzione intelligente per e-bikes.
Industria: A cumpetizione in u mercatu s'intensifica, a prumuzione di l'imprese per sviluppà dispositivi di hardware intelligenti di altu valore hè diventata una direzzione impurtante per u sviluppu di l'industria di e-bike.

图片4

Smart e-bikes significa chì l'usu di l'IOT / IOV / AI è altre tecnulugia per lascià a e-bike pò esse cuntrullata da Internet.L'utilizatori ponu cuntrullà l'e-bikes da i so telefunini mobili per sapè u so locu di pusizioni in tempu reale / livellu di bateria / velocità è cusì.


Tempu di post: 26-Jan-2022