U noleggio di e-biciclette serà sempre più populari in u futuru

E-bikes sò boni strumenti per i cavalieri in takeaway è spedizione express, ponu visità in ogni locu casualmente da elli.Oghje ghjornu,
a dumanda di e-bikes hè aumentata rapidamente.Covid19 hà dannatu è cambiatu a nostra vita è a mobilità, a ghjente preferisce cumprà in linea à u stessu tempu.I cavalieri anu più probabilità di consegna a merchenzie per guadagnà più soldi, ancu assorbe qualcunu per unisce à sta carriera.

Sicondu i dati in Internet, Meituan è Eleme anu superatu 100 miliardi di dollari americani in u valore di u mercatu, u numeru di cavalieri in Meituan hà aumentatu circa 0,36 miliardi trà ghjennaghju à marzu.Significa chì a dumanda di u mercatu in u mercatu di consegna hè sempre più crescente, a dumanda di e-bikes hè ancu aumentata à u stessu tempu.

222222

Cum'è a parolla dice, tuttu hè difficiule à u principiu.U prezzu di l'e-bikes quasi trà 2000-7000, hè caru per i pratichi rilativi. A freccia di usu di e-bikes take-out sò summamente altu, è a maiò parte di elli deve esse rimpiazzati ogni sei mesi.In questu modu, a proporzione di carica ecunomica serà più aumentata per i praticanti chì sò pronti à entre in l'industria.

333333333

Per aiutà i cavalieri di consegna à avè a so propria e-bike in modu megliu, TBIT hà cooperatu cù Alipay per furnisce u pozzu.Soluzione di noleggio e-bikesper elli.A suluzione hà furnitu assai boni servizii, cum'è rimpiazzà è riparà e-bikes da liberu / senza bisognu di l'utilizatore per mantene e e-bikes è cusì.

piattaforma

I nostriSoluzione di noleggio e-bikeshà furnitu più comodità per i cavalieri di consegna, ùn importa micca chì volenu affittà e-biciclette o ùn sò più impegnati in l'industria di a consegna di cibo.Ùn importa micca u mercante domesticu o straneru, pudemu furnisce suluzioni persunalizati per voi per avè un pianu megliu.


Tempu di Postu: Dec-27-2021