Regule u parcheghju cù AI IOT

Cù u rapidu sviluppu di AI, I so risultati di applicazione tecnologica sò stati praticati in parechje industrie in l'ecunumia naziunale. Cum'è AI + casa, AI + Sicurezza, AI + Medica, AI + educazione è cusì. TBIT hà a soluzione per regulà u parcheghju cù AI IOT, apre l'applicazione di l'AI in u campu di e-biciclette spartite urbane.Attivate l'e-bike per realizà un parcheghju fissu è direzionale in u stessu tempu. In più, hà forte stabilità è low cost, chì risolve à u più grande i prublemi di distribuzione casuale è di supervisione difficiule incontrate in e cità.

AI IOT

Situazione attuale di u parcheghju urbanu
U parcheghju di e-biciclette ùn hè micca regulatu bè, ciò chì impedisce l'ambiente urbanu è a mobilità quotidiana di i residenti. Per questi anni, u numeru di spartera di e-bike cresce assai. Tuttavia, a situazione di i parcheghji ùn hè micca bona, u pusizionamentu di u parcheghju ùn hè micca abbastanza precisu, u signale hè pregiudiziu. Ritorna u ritardu di e-bike, o ancu l'e-bike invade a pista ceca, accade di tantu in tantu. Oghje, a difficultà di gestisce i parcheggi in varie cità di u nostru paese diventa di più in più impurtante. A gestione di e-bike ùn hè micca abbastanza precisa, è a gestione manuale richiede assai manodopera è risorse materiali, ciò chì hè assai difficiule.

AI 中控

L'applicazione nantu à AI in u campu di parcheggio
A soluzione per regulà u parcheghju cù AI IOT di TBIT hà questi vantaghji: Integrazione altamente intelligente, forte compatibilità, bona scalabilità. Pò purtà ogni marca di spartera di e-biciclette. Ghjudicate a pusizione è a direzzione di e-bike installendu una fotocamera intelligente sottu à u canistrellu (Cù a funzione nantu à l'apprendimentu prufondu). Quandu l'utilizatore ritorna l'e-bike, hà bisognu à parcheghja l'e-bike in a zona di parcheghju prescritta è l'e-bike hè permessa di esse restituita dopu chì hè stata posta verticalmente nantu à a strada. Se a bicicletta elettrica hè piazzata à casu, l'utente ùn pò micca restituila cù successu. Evita cumpletamente u fenomenu di e-biciclette chì influenzanu i passaggi pedonali è l'aspettu urbanu.
AI IOT di TBIT hà un processore di rete neurale integrata integrata, aduprendu algoritmi di apprendimentu profondu, tecnulugia di intelligenza di visione AI in tempo reale à grande scala. Pò esse adupratu in ogni scena. Pò calculà e immagini d'accessu in tempu reale, cun precisione è à grande scala, è uttene veramente un pusizionamentu precisu di moto, parcheghju à puntu fissu è direzionale, una velocità di ricunniscenza più rapida è una precisione di ricunniscenza più alta.

AI IOT

TBIT dirige u sviluppu continuu di l'industria di a tecnulugia
Dopu avè sviluppatu una quantità di tecnulugie d'avanguardia cum'è perni di strada Bluetooth, posizionamentu di alta precisione, parcheghju verticale, è parcheghju RFID in puntu fissu, TBIT hà continuatu à innuvà è cuntinuà à avanzà, è R&D l'AI IOT è a tecnulugia di parcheghju standard .Semu impegnati à risolve i prublemi di funziunamentu di l'industria spartuta, standardizendu l'ordine di parcheghju di spartera di e-biciclette, è creendu un aspettu di cità pulitu è ​​ordinatu è un ambiente di trafficu civilizatu è ordinatu.
Di fronte à e larghe prospettive di u mercatu di spartà e-biciclette, TBIT hè a prima impresa di l'industria à applicà a tecnulugia AI à u campu di a spartera di e-bikes. Questa soluzione hè attualmente a sola suluzione in u mercatu chì risolve à tempu i punti fissi è i prublemi direzionali. Stu mercatu hà un putenziale, TBIT vole corporativu cun voi.


Tempu di posta: Maghju-20-2021