Regulà u parcheghju cù AI IOT

Cù u rapidu sviluppu di l'AI, i so risultati di l'applicazione di a tecnulugia sò stati praticati in parechje industrii in l'ecunumia naziunale.Cum'è AI + casa, AI + Sicurezza, AI + Medical, AI + educazione è cusì.TBIT hà a suluzione per regulà u parcheghju cù AI IOT, apre l'applicazione di l'AI in u campu di e-bikes urbani spartuti. Abilita l'e-bike per realizà un parcheghju à puntu fissu è direzionale à u stessu tempu. stabilità forte è low cost, chì risolve à a maiò parte di i prublemi di distribuzione aleatoria è di supervisione difficiuli incontrati in cità.

AI IOT

Statu attuale di parcheghju urbanu
U parcheghju di e-bikes ùn hè micca bè regulatu, chì impedisce l'ambiente urbanu è a mobilità di i residenti di ogni ghjornu.Per questi anni, u numeru di sparte e-bike cresce assai.In ogni casu, a situazione di i parcheggi ùn hè micca bè, u piazzamentu di parcheghju ùn hè micca abbastanza precisu, u signale hè biased.Riturnà u ritardu di e-bike, o ancu l'e-bike invade a pista ceca, succede da u tempu à u tempu.Attualmente, a difficultà di gestione di parcheghju in parechje cità in u nostru paese hè diventata più è più prominente.A gestione di e-bike ùn hè micca abbastanza precisa, è a gestione manuale richiede assai risorse umane è materiali, chì hè assai difficiule.

AI 中控

L'applicazione nantu à AI in u campu di parcheghju
A suluzione per regulà u parcheghju cù AI IOT di TBIT hà questi vantaghji: Integrazione altamente intelligente, forte cumpatibilità, bona scalabilità.Si pò purtà ogni marca di spartera e-bikes.Ghjudicate a pusizione è a direzzione di l'e-bike installendu una camera intelligente sottu à a cesta (Cù a funzione di l'apprendimentu prufondu).Quandu l'utilizatori rinvianu a bicicletta elettrica, anu bisognu di parcheghja l'e-bike in l'area di parcheghju prescritta è l'e-bike hè permessu di rinvià dopu chì hè stata posta verticalmente nantu à a strada.Se l'e-bike hè piazzata in modu aleatoriu, l'utilizatore ùn pò micca rinvià cù successu. Evita cumplettamente u fenomenu di e-bikes chì afectanu i passaggi pedonali è l'aspettu urbanu.
L'AI IOT di TBIT hà un processore di rete neurale integratu integratu, utilizendu algoritmi di apprendimentu profondu, tecnulugia di intelligenza di visione AI in tempu reale à grande scala.Pò esse usatu in ogni scena.Pò calculà l'imaghjini d'accessu in tempu reale, accuratamente è à grande scala, è veramente ottene un posizionamentu precisu di e motociclette, parcheghju à puntu fissu è direzionale, più veloce di ricunniscenza è più precisione di ricunniscenza.

AI IOT

TBIT guida u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di l'industria
Dopu avè sviluppatu una quantità di tecnulugii d'avanguardia cum'è studs di strada Bluetooth, posizionamentu d'alta precisione, parcheghju verticale, è parcheghju à punti fissi RFID, TBIT hà cuntinuatu à innuvà è cuntinueghja à avanzà, è R&D l'AI IOT è a tecnulugia di parcheghju standardizata. .Avemu impegnati à risolve i prublemi di u funziunamentu di l'industria sparta, standardizing l'ordine di parcheghju di spartera e-bikes, è creanu un aspettu di cità pulita è ordinata è un ambiente di trafficu civilizatu è urdinatu.
Di fronte à l'ampii prospettivi di u mercatu di spartera di e-bikes, TBIT hè a prima cumpagnia di l'industria à applicà a tecnulugia AI à u campu di spartera di e-bikes.Sta suluzione hè attualmente l'unica suluzione in u mercatu chì risolve i prublemi di u puntu fissu è di direzzione.Stu mercatu hà un putenziale, TBIT vulete impresa cun voi.


Tempu di post: 20-May-2021