Meituan Food Delivery arriva in Hong Kong!Chì tippu d'opportunità di mercatu hè ammucciatu daretu ?

Sicondu l'indagine, u mercatu di consegna attuale in Hong Kong hè duminatu da Foodpanda è Deliveroo.Deliveroo, una piattaforma britannica di consegna di cibo, hà vistu un aumentu di l'1% in l'ordine d'oltremare in u primu trimestre di u 2023, cumparatu cù un aumentu di u 12% in u so mercatu di casa in u Regnu Unitu è ​​​​l'Irlanda.Tuttavia, u tassu di penetrazione generale di u mercatu di l'asportu di Hong Kong hè bassu, è ci sò punti di dolore cum'è una soglia alta di partenza di consegna è un longu tempu di consegna.
ed600e86-215d-498a-a014-8e12e8936522

(Imagine da Internet)

Riserva d'entrata

À a piattaforma di consegna, i cavalieri soportanu i diritti di ingressu stessu, chì li impone di cumprà uniformi è motociclette.In fondu, anu da spende HK $ 2,000 per cumprà l'equipaggiu prima ancu di cumincià à travaglià, chì hè diventatu un grande prublema per i cavalieri per truvà un impiegu.

f3eadb95-3446-4fce-bcb9-d3091d64b58b

 (Imagine da Internet)

In Hong Kong, ùn ci sò micca magazzini chì furnisce u putere di consegna per i cavalieri di consegna di cibo.In u risultatu, certi cavalieri sceglienu a consegna di bicicletta è a consegna di pede per via di l'altu costu di l'acquistu di e motociclette stessu è a difficultà di carica, chì eventualmente porta à una prescrizione bassa è menu redditu, furzendu à cambià a so professione.

E piattaforme di consegna in Cina anu una megliu prutezzione per i piloti, una sperienza ricca in l'operazione di u mercatu è forti fonti di clienti.A causa di i vantaghji di a reputazione alta, l'anziane veloce, u sogliu bassu è a consegna più prufessiunale, entra cù successu in u mercatu di Hong Kong.In Hong Kong, adopra a strategia di espansione graduali di l'area, pigliendu a densamente populata Mong Kok è Tai Kok Tsui cum'è a prima tappa, è poi allarga gradualmente u novu distrittu.U pianu hè di compie a cobertura di u territoriu in questu annu.

图片1

U reclutamentu iniziale di piloti in Hong Kong, ci sò circa 8962 abbonati, ma porta ancu 8000+ opportunità di dumanda di affittu di veiculi elettrici, l'entrata di i cavalieri hà ancu certi requisiti, divisu in distribuzione camminata, distribuzione in bicicletta, distribuzione in bicicletta, distribuzione in bicicletta richiede cavalieri di almenu 18 anni. anni o sopra, ma dinù furnisce u so propriu muturi, ovviamente, Electric bicycle distribuzioni tempu più veloce, più ordini.

英文

L'affittu di vitture elettriche permette à i piloti


A dumanda di Hong Kong per u mercatu di noleggio di motociclette diventerà più forte è più forte, è a copertura di tutta a regione in u territoriu, mentre preparanu a distribuzione, l'abilitazione deve esse ancu sincronizata, à u stessu tempu, i magazzini di noleggio di veiculi elettrici sò più sicuri, supportanu i piloti. da u prestitu di vitture, beni in affittu, elettricità, riparazione, mantenimentu, salvata d'emergenza, assicurazione di veiculi è altre esigenze one-stop.

图片2

À u listessu tempu, per scuntrà cumplettamente l'esperienza di corsa di u pilotu, pò ancu realizà l'esperienza di consegna di sbloccare u pilotu senza chjave è di chjude a vittura per induzione.Se u cavaliere và à una zona più cumplessa, pò ancu cunducerà a navigazione di destinazione è a ricerca di vittura à un buttone per mezu di a piattaforma, in modu chì l'efficienza di distribuzione hè più veloce.

 

 

 

 

 


Tempu di Post: 26-May-2023