L'industria di l'affittu di vittura elettrica à dui roti hè veramente faciule da fà?Sapete i risichi ?

Avemu spessu vede nutizie ligati à uindustria di noleggio di dui roti elettriciin Internet è in i media, è in l'area di cumenti, amparamu nantu à diversi incidenti strani è prublemi incontrati da l'imprese impegnati inaffittu di dui roti elettrici, chì spessu portanu à una seria di lagnanze.Hè capitu chì, a maiò parte di elli usanu a cuntabilità manuale per a gestione di i veiculi, è spessu si verificanu veiculi persi, batterie arrubati, debiti cattivi, u persunale di l'affittu di vittura ùn pò micca esse contactatu, etc. è sforzu di truvà, postu chì a locu in tempu reale di u veiculu ùn pò esse monitoratu, a chance di truvà hè estremamente chjuca.

微信图片_20230321105706

A stampa vene da Internet)

Contabilità manuale hè ingombrante è propensu à l'errore, e dumande di arregistramentu di l'ordine sò ancu ingombranti, a cullizzioni di u telefuninu hè ancu difficiule, a lingua gentile ùn hè micca cunvince, troppu forte è amichevule, ferà a relazione cù i clienti Dopu tuttu, sia u serviziu di seguitu. di uindustria di noleggio di dui roti elettricipò stà a prova dipende nantu à l'intruduzioni è affittu di vechji clienti, chì sò direttamente ligati à u funziunamentu di uindustria di noleggio di dui roti elettrici.

 

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di l'Internet di e cose, a gestione sistematica è intelligente hè entrata gradualmente in a nostra vita, utilizendu u pensamentu è l'arnesi di Internet per operare.affari di noleggio di veiculi elettrici, integrendu cumplettamente in linea è offline, è ùn utilizendu più metudi tradiziunali per a registrazione manuale. Questu hà da migliurà assai a valutazione di u serviziu è l'efficienza di u travagliuindustria di noleggio di dui roti elettrici.

 

Cosa hè unsistema di noleggio elettricu di dui roti?

Piattaforma di gestione SAAS di dui roti elettrici è noleggio di batterie, Hè unsistema di gestione di leasing intelligentechì integra l'affari, u cuntrollu di u risicu, a gestione finanziaria, u post-vendita è altri servizii per l'OEM di dui roti elettrici, i rivenditori / agenti di dui roti elettrici, etc. Aiutate e cumpagnie di noleggio di dui roti à simplificà u prucessu di leasing, migliurà l'efficienza operativa, riduce a vittura. risichi di affittu è migliurà a prufittuità.

1679367674636-ckt-抠图

Tbit hè stata assai implicata in u campu di i veiculi elettrici, è hà creatu una piattaforma di gestione di viaghju peraffittu di dui roti elettriciè spartera.Per mezu di a tecnulugia di Internet mobile intelligente è di terminali di cuntrollu cintrali intelligenti, hà realizatu una gestione precisa di i veiculi elettrici.L'affittu di vittura Yuan, a ritenuta obbligatoria, a migliione flessibile è efficiente di u livellu di gestione di l'imprese è a magazzinu di canali terminali di u fatturatu di l'inventariu elettricu di dui roti è i servizii di valore aghjuntu, risponde à i bisogni di diversi scenarii di applicazioni di u mercatu, è facilitanu assai i servizii di dumanda di l'affari di leasing. di OEMs.

Fighjemu un ochju à i vantaghji di uindustria di noleggio di dui roti elettrici?

1.Creditu hè liberu di accontu, affittu com'è sustitutu per a compra

L'accessu senza depositu di creditu WeChat è Alipay riduce u sogliu per l'utilizatori per affittu una vittura.L'utilizatori ponu allughjà una vittura in applets Alipay è WeChat à u stessu tempu.U mudellu hè più flexible.Ùn ci hè bisognu di scaricà l'APP, è pudete scansà u codice QR per piglià a vittura in a tenda, risparmiendu tempu, sforzu è soldi.Per i magazzini, pò accelerà a circulazione di veiculi, ottene più fondi gratuiti, è assicurà a dumanda di capacità di consegna di i distributori per a piattaforma.

 

2. Creditu di cuncessione di vittura

Furnisce i servizii di creditu in modu miratu à i concessionari di vitture di picculi è medie dimensioni, lasciate chì l'istituzioni finanziarie abilità à i concessionari di vitture di picculi è medie dimensioni in u mercatu chì affondanu, aiutanu i venditori di vitture à ottene una rapida rotazione di capitale, è uttene più vitture per risponde à i bisogni di capitale di l'espansione di l'operazioni è investimentu, cusì à ottene u prufittu radduppiatu.

 

3. Ritenuta di l'affittu

A piattaforma supporta a funzione di ritenuta Alipay / WeChat, chì hè faciule d'operare è ritenuta automaticamente l'affittu in u ghjornu di a fattura, aiutendu à salvà u tempu è i costi di l'utilizatori, è prutegge l'interessi di l'assi di a tenda.A rata di successu di deduzzione hè alta è i cunti sò chjaru è trasparenti.

 

4. Gestione di a tenda raffinata

L'interfaccia visuale è l'analisi di l'operazione di big data, a gestione di una chjave, migliurà assai l'efficienza di u travagliu.I cummircianti ponu verificà l'ingudu di u contu è i dettagli di a fattura in tempu reale, è l'ingudu pò esse ritiratu rapidamente, è i cunti sò chjaru è trasparenti.Realizza l'operazione raffinata di i magazzini è furnisce un supportu di dati affidabile per a decisione cummerciale.

 

5. Gestione di risichi

U cuntrollu di u risicu di u veiculu è l'avvisu precoce, a ricunniscenza di a faccia + l'identità di l'autentificazione di u veru nome, u sistema di creditu duale Alipay / WeChat, u certificatu di accontu di u cuntrattu di leasing à a corte Internet, a violazione di u rapportu di u cuntrattu investigazione di creditu, etc., misure di gestione di risichi multidimensionali, efficace gestione di risichi locatariu leasing, minimized rates Default è perdite di capitale, prima ch'elli succede.

 

6. I mezi legale

Blockchain + assicurazione spartutu assicuranza di perdita di pruprietà, a cumpagnia integra Ant Financial, assicuranza, Internet tribunale uffiziu notariale, etc., è hà lanciatu cumuna a suluzione "certificatu blockchain + assicurazione" per furnisce i mezi di cuntrollu di risicu efficace è bassu-soglia per i cummircianti, migliurà u tassu di cunversione di ordini, risolviri effittivamenti u prublema di i debiti gattivu, è scorta a strada cummerciale di i cummircianti.

 

7. Multi-level shareing profits for dealers

Aiuta i cummercianti à sviluppà rapidamente canali di distribuzione cummerciale, migliurà l'efficienza operativa di e so risorse, riduce i costi di marketing corporativu, migliurà a competitività core corporativa è espansione a scala cummerciale.

 

 

8. Big data empowerment

 

Aiutate i cummircianti à minà u valore di e dati, cunnetta u trafficu in linea è risorse offline, realizà a monetizazione di u trafficu, facultà e strategie di marketing di i cummercianti è e decisioni cummerciale in tuttu u prucessu, devia u trafficu per e piattaforme di cummerciale, è sfruttate più opportunità di cummerciale.

c87412ff-f2bc-4bf5-8ef4-3f3494c0c467

A stampa vene da Internet)

Per aiutà più magazzini di veiculi elettrici à espansione a so attività è aumentà i rivenuti, è à u stessu tempu salvà più cavalieri in l'industria di distribuzione da spende assai soldi per cumprà veiculi, pudemu aiutà à ottene.affittu di vittura unicu è rimpiazzamentu di a bateria, chì hè più cunvene per currisponde.L'articuli nantu à u sistema di leasing ponu esse aghjuntu cù paràmetri persunalizati per espansione l'affari di leasing, è ponu esse aghjuntu diversi tipi di veiculi, tutti chì ponu esse arregistrati è gestionati immediatamente.

 

01

A stampa vene da Internet)

Hè relativamente simplice di firmà un cuntrattu attraversu a piattaforma di affittu di vittura.Ùn ci hè bisognu di riempie manualmente u furmulariu, è i dati di l'ordine sò chjaramente visibili.À u listessu tempu, u sistema hè ancu equipatu cù un serviziu di mall, chì hè cunvenutu per a tenda per andà versu un sistema di prufittu chì integra l'entità di a reta.U mercante pò ancu sceglie di cooperà cù l'annunciatori lucali.Pone publicità nantu à l'interfaccia Mini Program / APP per monetizà u trafficu.

7743ea51-5b48-4567-9003-8900c88f8c93

A stampa vene da Internet)

Vogliu quì chì tutti i fornitori di servizii di i magazzini di noleggio di veiculi elettrici anu un longu viaghju in entrate, è benvenuti à cooperà è negoziate per amparà di più ... ..

 


Tempu di post: 23-mar-2023