Avè una sperienza megliu quandu utilizate a vostra e-bike cù WD-325

TBIT hè un fornitore prufessiunale disoluzioni intelligenti per e-bikecù prudutti intelligenti eccellenti.A nostra squadra di R & D hà fattu un bonu usu di a tecnulugia à i prudutti di R & D per furnisce un serviziu megliu per l'utilizatori.Sempre più persone volenu installà u nostru dispositivu in e so e-bikes.

E-bikes intelligenti di marche anu un prezzu altu nurmale, assai cunsumatori volenu sceglie a bicicletta elettrica simplice.Per risolve stu prublema, TBIT hà r & d u dispusitivu intelligente chì hà chjamatuWD-325.Quandu u pruprietariu hà stallatu u WD-325 in a so e-bike, ponu uttene parechje funzioni di l'e-bike è una sperienza megliu.

e-bikes

WD-325hè un dispositivu intelligente per e-bikes, sustene a cumunicazione 485 / UART è a cumunicazione .Bluetooth. Per mezu di questu, l'utilizatori ponu cuntrullà a so e-bike da 4G LTE-CAT1 / CAT4.Inoltre, u dispusitivu supporta u posizionamentu GPS in tempu reale, a rilevazione di vibrazioni, l'alarma antifurtu è cusì.Per mezu di LTE è Bluetooth,ebike intelligente IOT WD-325interagisce cù u fondu è l'APP di u telefuninu mobile per cuntrullà a bicicletta elettrica, è carica u statutu in tempu reale di a bicicletta elettrica à u servitore.

soluzione intelligente per e-bike

 


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021