Esempiu di spartera di e-bike

A mobilità di Mu Sen hè u cumpagnu di cummerciale di TBIT, sò entrati ufficialmente in a cità di Huzhen, u conte di Jinyun, a cità di Lishui, a pruvincia di Zhejiang, Cina!Certi utilizatori anu annunziatu chì - "Avete solu bisognu di scansà u codice QR cù u vostru telefuninu, allora pudete andà in bicicletta elettrica"."U sparte di e-bike hè cunvene, risparmià soldi, risparmià tempu è risparmià preoccupazioni ", "Avemu a scelta supplementu per a mobilità, spartera e-bike ci hà furnitu una sperienza megliu".

I cumenti sopra sò u sintimu impressiunanti di a ghjente lucale durante u ghjornu chì "Musen mobilità" hè intrutu in a cità di Huzhen. I biciclette elettroniche di sparte verde pallidu sò appartene à Musen, tutti sò parcheggiati regularmente in ogni locu di parcheghju.Anu tossu l'attenzione di u persunale lucale.

È a cosa più eccitante hè chì Musen hà tenutu una grande cerimonia di lanciamentu cù assai attività maravigliose per u persunale lucale.

e-bike 1

U ghjornu di l'attività, ci sò stati millaie di spettatori entusiastici ghjunti à fighjà a grande cerimonia. A maiò parte di elli anu scansatu u codice QR per cavalcà l'e-bikes per sperimentà a mobilità di spartera.L'atmosfera di l'attività hà riflettutu chì u persunale lucale hè accoltu è sustene Musen. L'arrivu di Mussen, ùn ci hè micca dubbitu un beneficu per a ghjente lucali di a cità di Huzhen.

e-bike 4

A spartera di e-bikes di Musen hà un aspettu eleganti cù un funziunamentu faciule cum'è biciclette normale. Inoltre, a so velocità di guida è u chilometru hè megliu cà e biciclette normale.Per assicurà a sicurità di l'utilizatori, a velocità di spartera di e-bike hè stata limitata. L'e-bikes di spartera sò adattati per u persunale da 16 anni à 65 anni. Cù u sviluppu di u telefuninu intelligente è u trasportu intelligente. Strumenta, più è più persone sò disposti à pruvà a nova manera di mobilità - scannà u codice QR per cavalcà e biciclette elettriche.

Micca solu in a cità di Huzhen, sparte e-bikes sò apparsu in parechji spazii di China.On una banda, spartera e-bike hà furnitu a cunvenzione per u persunale;da un'altra banda, sparte e-bikes pò alleviate a congestione di u trafficu, riduce a contaminazione ambientale è prumove u sviluppu di a cità.Sò un prughjettu di sustenimentu chì benefiziu a cità è a ghjente. Per quessa, parechji guverni lucali anu introduttu a spartera di e-bikes cum'è supplementu à u trasportu lucale.Ancu durante a pandemia di COVID-19 è in e grandi cunferenze, u sparte di e-bike hè statu ripetutamente citatu da u settore ufficiale, diventendu u primu modu ufficiale di viaghju è una industria per sustene è guidà u sviluppu.

e-bike 2

Cum'è u bellu cumpagnu di a mobilità Musen, TBIT hà furnitu un mini prugramma per l'utilizatori in WeChat è a piattaforma di gestione di u situ web.L'impresa pò ancu realizà una seria di operazioni, cum'è u monitoraghju GPS, a gestione di u situ, a pianificazione di l'operazione è di u mantenimentu, a gestione di e-bike, a sostituzione di a batteria è a gestione finanziaria nantu à a piattaforma di gestione di u situ web.U pannellu visuale di big data pò esse aghjuntu à a piattaforma di gestione di u situ web, l'imprese ponu vede a distribuzione di e-bikes, statistiche di rimpiazzamentu di a batteria, statistiche di soldi / utilizatori / ordini è cusì in tempu reale.Hè furnitu un supportu di dati affidabile per u persunale di operazione è mantenimentu per gestisce e-bikes, è ancu standardizà u prucessu di operazione è gestione di l'impresa, migliurà assai l'efficienza di l'impresa per operà e-bikes.

e-bike 3

Cum'è u fornitore prufessiunale di spartera di a soluzione di e-bike, TBIT furnisce un set cumpletu di prudutti è servizii per tutti i partenarii, cumprese e-bikes + dispositivi intelligenti IOT + mini prugramma / APP per l'utilizatori + piattaforma di gestione di siti web. Aiuta i clienti à riduce l'investimentu iniziale in R&D. è assicuratevi chì u prughjettu pò esse realizatu rapidamente.Finu à avà, TBIT hà cooperatu cù quasi 300 clienti in l'industria di a mobilità di spartera, è e biciclette elettriche di spartera sò distribuite in tuttu u paese.

Cume si dice, "l'uppurtunità favurizeghja sempre quelli chì sò preparati", cusì u spartera e-bikes.Quandu i tendenzi tornanu, u sparte di e-bikes hè ligatu à generà più opportunità.È se vulete ancu esse un participante è innovatore in a nova era di a mobilità, benvenutu à unisce à e mani cù TBIT per apre un novu mare turchinu in u mercatu di sparte e-bikes.


Tempu di Postu: Nov-08-2022