I paesi europei incuragiscenu a ghjente à rimpiazzà e vitture cù e biciclette elettriche

A Rete di Notizie Economiche in Buenos Aires, l'Argentina hà dettu chì mentre u mondu aspetta cù i veiculi elettrici minacciati per superà i veiculi tradiziunali di u mutore di combustione interna in 2035, una battaglia di piccula scala hè emergente tranquillamente.

Sta battaglia vene da u sviluppu di e biciclette elettriche in parechji paesi di u mondu.A rapida crescita di e biciclette elettriche in l'ultimi anni, soprattuttu da a diffusione di COVID-19, hà pigliatu l'industria di l'auto per sorpresa.

U rapportu hà dichjaratu chì u mondu hè diventatu più pulitu per via di e restrizioni à u trasportu, è a crisa ecunomica hà furzatu un gran numaru di travagliadori à perde u so travagliu è ancu esse custretti à rinunzià à cumprà bè cum'è vitture.In questu ambiente, assai persone cumincianu à cavalcà in bicicletta è utilizanu e biciclette elettriche cum'è una opzione di trasportu, chì prumove e biciclette elettriche per diventà un competitore di e vitture.

Attualmente, ci sò assai putenziali utilizatori di veiculi elettrici in u mondu, ma seranu scuraggiati da u costu extra di i veiculi elettrici.Per quessa, parechji pruduttori di vitture dumandanu avà à i guverni di furnisce i so citadini cù più infrastruttura di putenza per aiutà i citadini à aduprà i veiculi elettrici senza problemi.

Inoltre, u rapportu hà dichjaratu chì per migliurà l'infrastruttura di energia, misure cum'è a stallazione di più pile di carica sò necessarie.Questu vene prima da pruduce l'electricità verde o sustinibule.Sti prucessi ponu esse longu, intensivi di travagliu è caru.Per quessa, assai persone anu vultatu a so attenzione à e biciclette elettriche, è certi paesi anu ancu inclusu in e so pulitiche.

Belgio, Lussemburgu, Germania, Paesi Bassi, Regnu Unitu è ​​altri paesi europei anu aduttatu incentivi per incuragisce a ghjente à andà in bicicletta elettrica per travaglià.In questi paesi, i citadini ricevenu un bonus da 25 à 30 centesimi d'euro per chilometru guidatu, chì hè dipositu in soldi in u so contu bancariu settimanale, mensuale o à a fine di l'annu, senza pagà tasse.

I citadini di sti paesi ricevenu ancu un stipendiu di 300 euro per l'acquistu di biciclette elettriche in certi casi, è ancu sconti nantu à vestiti è accessori di bicicletta.

U rapportu hà dettu chì l'usu di e biciclette elettriche per viaghjà hà un benefiziu doppiu supplementu, unu per u ciclista è l'altru per a cità.I ciclisti chì decidenu di utilizà stu tipu di trasportu per travaglià ponu migliurà a so cundizione fisica, perchè u ciclismu hè un eserciziu ligeru chì ùn deve micca assai sforzu, ma hà qualchì beneficiu per a salute.In quantu à e cità, e-bikes ponu allevà a pressione di u trafficu è a congestione, è riduce u flussu di trafficu in e cità.

I sperti indicanu chì rimpiazzà u 10% di e vitture cù e biciclette elettriche pò riduce u flussu di trafficu da 40%.Inoltre, ci hè un vantaghju ben cunnisciutu - se ogni vittura unicu occupante in una cità hè rimpiazzata da una bicicletta elettrica, riducerà assai a quantità di contaminanti in l'ambiente.Questu beneficarà u mondu è tutti.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022