I paesi europei incuraghjenu a ghjente à rimpiazzà e vitture cù e biciclette elettriche

L'Economic News Network in Buenos Aires, Argentina hà dettu chì mentre u mondu aspetta cun impazienza chì i veiculi elettrichi minacciosi superinu i veiculi tradiziunali cù mutori à combustione interna in u 2035, una battaglia à piccula scala emerge tranquillamente.

Sta battaglia nasce da u sviluppu di e biciclette elettriche in parechji paesi di u mondu. A rapida crescita di e biciclette elettriche in l'ultimi anni, soprattuttu dapoi a diffusione di COVID-19, hà pigliatu di sorpresa l'industria automobilistica.

U rapportu hà dichjaratu chì u mondu hè diventatu più pulitu per via di e restrizioni à i trasporti, è a crisa ecunomica hà furzatu un gran numeru di travagliadori à perde u so impiegu è ancu à esse furzati à rinuncià à cumprà beni cum'è e vitture. In questu ambiente, assai persone cumincianu à andà in bicicletta è à aduprà e biciclette elettriche cum'è opzione di trasportu, ciò chì prumove e biciclette elettriche à diventà un cuncurrente di e vitture.

Attualmente, ci sò parechji utilizatori putenziali di veiculi elettrichi in u mondu, ma seranu scoraggiati da u costu supplementu di i veiculi elettrichi. Dunque, parechji pruduttori di vitture dumandanu avà à i guverni di furnisce à i so citadini più infrastrutture elettriche per aiutà i citadini à aduprà i veiculi elettrichi senza intoppi.

Inoltre, u rapportu hà dichjaratu chì per migliurà l'infrastruttura energetica, sò necessarie misure cum'è l'installazione di più pile di ricarica. Questu vene prima di tuttu producendu elettricità verde o sustenibile. Questi prucessi ponu esse longhi, laboriosi è costosi. Dunque, parechje persone anu rivoltu a so attenzione à e biciclette elettriche, è certi paesi l'anu ancu incluse in e so pulitiche.

U Belgio, u Lussemburgu, a Germania, i Paesi Bassi, u Regnu Unitu è altri paesi europei anu aduttatu incentivi per incuragisce a ghjente à andà à u travagliu in bicicletta elettrica. In questi paesi, i citadini ricevenu un bonus di 25 à 30 centesimi d'euro per chilometru percorsu, chì hè depositatu in contanti in u so contu bancariu ogni settimana, ogni mese o à a fine di l'annu, senza pagà l'imposte.

I citadini di sti paesi ricevenu ancu una borsa di studiu di 300 euro per l'acquistu di biciclette elettriche in certi casi, è ancu sconti nantu à vestiti è accessori per biciclette.

U rapportu hà cummentatu chì l'usu di biciclette elettriche per viaghjà hà un doppiu benefiziu supplementu, unu per u ciclista è l'altru per a cità. I ciclisti chì decidenu d'utilizà stu tipu di trasportu per u travagliu ponu migliurà a so cundizione fisica, perchè u ciclismu hè un eserciziu ligeru chì ùn richiede micca assai sforzu, ma hà alcuni benefici per a salute. Per ciò chì riguarda e cità, e biciclette elettriche ponu alleviare a pressione è a congestione di u trafficu, è riduce u flussu di trafficu in e cità.

L'esperti indicanu chì rimpiazzà u 10% di e vitture cù biciclette elettriche pò riduce u flussu di trafficu di u 40%. Inoltre, ci hè un vantaghju ben cunnisciutu: se ogni vittura cù un solu occupante in una cità hè rimpiazzata da una bicicletta elettrica, riducerà assai a quantità di inquinanti in l'ambiente. Questu beneficerà u mondu è tutti..


Data di publicazione: 21 di marzu di u 2022