U mudellu di noleggio Ebike hè populari in Europa

A marca britannica di e-bike Estarli hà unitu à Blike'spiattaforma di affittu, è quattru di e so biciclette sò oghji dispunibili nantu à Blike per una tarifa mensuale, cumprese l'assicuranza è i servizii di riparazione.

piattaforma di affittu,(Imagine da Internet)

Fundatu in u 2020 da i fratelli Alex è Oliver Francis, Estarli offre attualmente biciclette attraversu Blike in mudelli pieghevoli 20.7 Pro è 20.8 Play Pro, è ricche di caratteristiche e28.8 Hybrid Pro è e28.8 Hybrid Trapez Pro.I prezzi varienu da £ 80 à £ 86 per mese.

U pianu di abbunamentu di Blike furnisce i ciclisti cù biciclette per una tarifa mensile, è dinò l'assemblea è a cumissioni di bicicletta prufessiunale.A cumpagnia offre ancu un serviziu di mantenimentu annuale è hà partenarii cù l'imprese di riparazione di bicicletta di Londra Fettle è Fix Your Cycle, è ancu una rete di partenariati cù negozi di bicicletta lucali.

U cofundatore di Estarli, Alex Francis, hà dettu chì a cullaburazione cù Blike hè un sviluppu assai eccitante per Estarli.Questu hè un modu più prezzu per utilizà l'ebike, purtendu Estarli una gamma più larga di clienti potenziali.

PIATTAFORMA DI GESTIONE SAAS PER A LOCAZIONE DI E-BIKES

(Piattaforma di gestione di noleggio di e-bike)

"Semu entusiasti di travaglià cù Estarli", hà dettu Tim Carrigan, fundatore di Blike."I mudelli Blike sò accuratamente scelti è simu sempre à circà u megliu valore per i soldi per i nostri clienti."Eramu impressiunati da a qualità di i prudutti di Estarli è un eccellente serviziu di u cliente.U travagliu cù Estarli hè stata una grande sperienza è speremu di fà più cun elli in u futuru.


Tempu di Postu: Sep-07-2023