CYCLE MODE TOKYO 2023 | A soluzione di parcheghju cumunu facilita u parcheghju

Ehi, avete mai guidatu in cerchi in cerca di un locu di parcheghju decentu è finalmente rinunciatu per frustrazione?Ebbè, avemu ghjuntu cù una soluzione innovativa chì puderia esse solu a risposta à tutti i vostri guai di parcheghju!piattaforma di parcheggio spartutuhè custruitu nantu à u fundamentu di bassa utilizazione è distribuzione spargugliata di parcheggi tradiziunali è vitture private.A piattaforma permette à l'utilizatori di truvà spazii di parcheghju dispunibuli di vittura è di bicicletta, riservà elli, è fà pagamentu cun facilità, utilizendu una app integrata chì hè simplice è amichevule.

 Soluzione di parcheghju cumunu

U sistema hè statu cuncepitu per riduce u statu inattivu di i parcheghji è ottimisimu l'utilizazione di questi spazii.Ùn benefiziu micca solu i cunduttori, ma ancu i pruprietarii chì ponu allughjà i so parcheghji inattivi à i cunduttori chì ne anu bisognu, generendu cusì ingressu.

Allora, cumu funziona a piattaforma?Ebbè, offre una gamma di funzioni, cumprese u ricunniscenza di a targa, raccomandazione di parcheghju, dumanda di parcheghju, ricerca di una chjave, riservazione di parcheghju, pagamentu intelligente, affittu di parcheghju, parcheghju standardizatu, navigazione di parcheghju è gestione di parcheghju.

È ùn hè micca tuttu!Se vulete vede cumu tuttu funziona, vi invitemu à visità u nostru stand à u prossimuCICLU MODE TOKYO2023avvenimentu.U nostru numeru di stand hèS-502.At u nostru stand, pudete piglià un ochju di a nostra piattaforma in azzione, interagisce cù a nostra squadra, è amparà nantu à i benefici di i parcheghji spartuti.

CYCLE MODE TOKYO 2023 hè u locu per essefornitori di soluzioni di mobilitàè entusiasti di u mondu sanu, è seremu quì per mostrà e nostre ultime soluzioni.L'avvenimentu hè programatu per esse realizatu15-16 d'aprile à u Tokyo Big Sight Exhibition Center.

modu di ciclu 2023

Allora, sè vo circate di fà u parcheghju menu fastidioso è vulete ottimisà i parcheggi per u benefiziu di i cunduttori è di i pruprietarii, venite à u nostru stand à CYCLE MODE TOKYO 2023. Ci si vede quì!


Tempu di Postu: Apr-10-2023