Notizie Cumpagnia|TBIT appariscerà à l'Embedded World 2022

Da u 21 di ghjugnu à u 23,2022, l'Esposizione Internaziunale di Germania (Embedded World 2022) 2022 si terrà à u Centru di Esposizione in Nuremberg, Germany.Germany International Embedded Exhibition hè unu di l'avvenimenti annuali più impurtanti in l'industria di i sistemi integrati, è hè ancu un barometru di u sviluppu ecunomicu di l'industria incrustata è a tendenza di u sviluppu industriale di l'UE. Embedded World furnisce i tecnulugii è i tendenzi più avanzati di u mondu per i semiconduttori, carte di bordu integrate à l'industria sistemi intelligenti, soluzioni Internet di e cose. è altri campi.

Cum'è un fornitore globale di soluzioni di viaghju di veiculi à dui roti, TBITassisterà à a mostra cù l'ultimeveiculu à dui rotii prudutti terminali è e soluzioni Internet di e cose, chì coprenu u campu di sparteramobilità è veiculu elettricu intelligente.

In l'ultimi anni, sottu a nova norma di l'epidemie glubale, TBIThà continuamente aderitu à a strategia d'internazionalizazione, hà aumentatu a prumuzione di l'affari d'oltremare, hà aiutatu à u sviluppu di l'affari di i partenarii d'oltremare, è hà rispostu inseme à a pressione è e sfide sottu a nova norma di l'epidemia.Noicontinuerà à penetrà in u micro-mobil globalea sparteramercatu, furnisce i partenarii cummerciale d'oltremare cun shar affidabilemobilità, bicicletta elettrica intelligentehardware è software prudutti è servizii, è aiutanu à fà u glubalespartera a mobilitàmercatu più cunvene è intelligente, è l'industria più standardizata.

mondu integratu 2022

 Più infurmazione per piacè email à:sales@tbit.com.cn

O telefonu:13027980846

U mondu integratu 2022

U Centru di Esposizione, Nuremberg, Germania

Da u 21 à u 23 di ghjugnu 2022

TBIT ti aspetta per discutiri inseme

circa u sviluppu futuru di l'industria di a mobilità di spartera

è l'ultime tecnulugia è i prudutti di a cumpagnia 

Cliccate u ligame sottu per riscattà i biglietti

https://www.embedded-world.de/en/participants/tickets/ticketshop

O scanne u codice QR quì sottu per riscattà i vostri biglietti gratuitamente 

Codice di scambiu di voucher:

ew22466531

soluzione intelligente per e-bike,suluzione di spartera scooter,Esoluzione di noleggio di bicicletta,Vlocu di vittura è suluzione antifurtu

 

 


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022