A tecnulugia AI permette à i cavalieri di avè un cumpurtamentu civilizatu durante a mobilità di e-bike

Cù a rapida cobertura di e-bike in u mondu sanu, qualchì cumpurtamentu illegaleshè apparsu, cum'è i cavalieri cavalcanu a bicicletta elettrica in una direzzione micca permessa da i reguli di u trafficu / passanu un semaforu rossu ... ...Parechji paesi adoptanu misure strette per puniscecumpurtamentu illegales.

(L'immagine hè da Internet)

 In Singapore, se i pedoni passanu luci rosse, in a prima volta, seranu amminati SGD 200 (Hè equivalenti à circa 1000 RMB). Se passanu a luci rosse di novu o più volte, u più seriu pò esse cundannatu à sei. mesi à un annu in prigiò. I Stati in i Stati Uniti imponenu ammende da $ 2 à $ 50 à i pedestrians chì attraversanu a strada indiscriminatamente.Ancu s'è a quantità di a fine hè relativamente chjuca, u record di penalità serà arregistratu in i so registri di creditu persunale, chì ùn ponu esse eliminati per a vita.

(L'immagine hè da Internet)

In Germania, nimu ùn s'aspittava à cullà una luce rossa.Questu hè chì a persona chì corre una luce rossa affruntà cunsequenze gravi.Per esempiu, mentri àutri ponu pagà in rates o differ u pagamentu, i corridori di luci rosse anu da pagà immediatamente.L'altri populi ponu uttene un prestitu più longu da u bancu, ma i corridori di luci rosse ùn ponu micca.È u tassu d'interessu chì i banche offrenu à i corridori di luci rosse hè assai più altu ch'è l'altri.I tedeschi crèdenu chì i corridori di luci rosse sò persone chì ùn valenu micca a so vita è sò periculosi, è a so vita ùn hè micca sicura in ogni mumentu.


(L'immagine hè da Internet)

In generale, l'ochju elettronicu tradiziunale (pulizia elettronica) hè principalmente per monitoràvitturas, u monitor die-bikeshè spessu inadeguatu.U mutivu principale hè chì a maiò partee-bikesùn sò micca licenziati, u sistema regulatori ùn pò micca determinà l'identità di u cavaliere, l'esclusione hè assai difficiule. Cumu monitorà e violazioni di ogni ciclista di e-bike hè diventatu un prublema per u dipartimentu di gestione di a cità.

(L'immagine hè da Internet)

TBIT hà furnitu suluzioni praticabili è efficaci per migliurà questi fenomeni.E camere AI ponu identificà in modu efficace e violazioni, cum'è i cavalieri chì cavalcanu in a direzzione sbagliata, cavalcate in corsie non motorizzate è eseguite luci rosse.Inoltre, pò ancu riproduce a trasmissione per ricurdà u cavaliere currispundente, poi piglià e foto è caricali à a piattaforma di supervisione.

Comparatu cùl'ochju elettronicu tradiziunale (pulizia elettronica),E camere AI di TBIT sò capaci di piglià e foto è caricali nantu à a piattaforma di supervisione in tempu reale.Pò esse più facilmente rintracciatu à u pruprietariu di l'e-bike offensiva, cù un avvisu più altu, è pò aiutà u guvernu à gestisce megliu e-bikes, chì ponu esse aduprati per a gestione di spartera e-bikes, take-away, spedizione espressa è altri campi.

图片1

(L'immagine hè da Internet)

1st Warning: Quandu i cavalieri passanu i luci rossi, a trasmissione serà ghjucata per avvisà u cavaliere chì guida cù violazioni, per riduce u risicu diaccidenti.

2nd Warning:Quandu i piloti guidanu a bicicletta elettrica in corsi non motorizati, e camere AI piglianu e foto è li caricheranu nantu à a piattaforma di supervisione, chì hè cun avvisu più forte.

Highlights diCamera AI

Monitorà è identificà: e camere AI ponu monitorà è identificà l'utilizatori di e-bike chì passanu luci rosse, o guidanu in carrughji micca motorizzati è altri cumpurtamenti illegali.

 

Alte prestazioni: a camera AI adopta un chip di trasfurmazione di visione AI d'altu rendiment è un algoritmu di accelerazione di a rete neurale per identificà diverse scene.A precisione di ricunniscenza hè assai alta è a vitezza di ricunniscenza hè assai veloce.

 

Algoritmu di patente: A camera AI supporta una varietà di algoritmi di ricunniscenza di scena, scorri a luce rossa, cavalca in una corsia non motorizzata, sovraccarica, purta u cascu, parcheghja a bicicletta elettrica in una zona fissa è cusì.
图片2

(Diagramma di u produttu circaCA-101)

Piùhluci:

Soluzione originale integrata cesta e-bike è camera, pò scuntrà l'adattazione rapida di diversi tipi di e-bikes.

Supporta l'aghjurnamentu OTA, pò ottimisà continuamente e funzioni di u produttu.

U ricunniscenza di a camera AI piglia in contu trè scenarii, parchendu l'e-bike in una zona fissa/esegui luci rosse/cavalcà in una corsia micca motorizzata

 7

(1st Identificazione di scenarii di IA)

8

(2nd Identificazione di scenarii di IA)

 


Tempu di post: Dec-15-2022