Cù a crescente dumanda mundiale di viaghji rispettosi di l'ambiente, e restrizioni nantu à e vitture in strada sò ancu in crescita. Sta tendenza hà incitatu sempre più persone à truvà mezi di trasportu più sustenibili è convenienti. I piani di car-sharing è e biciclette (cumprese quelle elettriche è senza assistenza) sò trà e scelte preferite da parechje persone.
Toyota, un fabricatore giapponese di vitture basatu in Copenhagen, a capitale danese, hà catturatu cù cura a tendenza di u mercatu è hà pigliatu passi innovativi. Anu lanciatu una applicazione chì integra servizii di noleggio à cortu termine per vitture è biciclette elettriche sottu u nome di a so marca mobile Kinto.
Copenhagen hè diventata a prima cità di u mondu à offre servizii di prenotazione di biciclette è vitture elettriche attraversu a stessa applicazione, secondu a rivista Forbes. Questu ùn solu facilita u viaghju di i residenti lucali, ma attrae ancu un gran numeru di turisti per sperimentà questu modu di viaghju unicu à basse emissioni di carbone.
A settimana scorsa, guasi 600 biciclette elettriche furnite da Kinto anu cuminciatu u so viaghju di serviziu per e strade di Copenhagen. Quessi veiculi efficienti è rispettosi di l'ambiente offrenu un novu modu di viaghjà per i citadini è i turisti.
I ciclisti ponu sceglie di affittà e biciclette per minutu per solu 2,55 DKK (circa 30 pence) per minutu è una tarifa iniziale supplementaria di 10 DKK. Dopu ogni corsa, l'utente deve parcheghjà a bicicletta in una zona dedicata designata per l'usu da parte di l'altri.
Per quelli clienti chì ùn volenu micca pagà subitu, ci sò più opzioni per a so riferenza. Per esempiu, i pass per i pendolari è i studienti sò ideali per l'utilizatori à longu andà, mentre chì i pass di 72 ore sò più adatti per i viaghjatori à cortu andà o l'esploratori di u weekend.
Mentre questu ùn hè micca u primu in u monduprugramma di spartera di biciclette elettriche, puderia esse u primu chì integra vitture è biciclette elettriche.
Stu serviziu di trasportu innovativu combina dui mezi di trasportu diffirenti per furnisce à l'utilizatori opzioni di viaghju più diverse è flessibili. Ch'ella sia una vittura chì richiede longhe distanze, o una bicicletta elettrica adatta per brevi viaghji, pò esse facilmente ottenuta nantu à a listessa piattaforma.
Sta cumbinazione unica ùn solu migliora l'efficienza di u viaghju, ma porta ancu una sperienza di viaghju più ricca per l'utilizatori. Ch'ella sia una navetta in u centru di a cità, o l'esplorazione in i quartieri, u pianu spartutu pò risponde à tutti i tipi di bisogni di viaghju.
Questa iniziativa ùn hè micca solu una sfida à u modu di trasportu tradiziunale, ma ancu una esplorazione di l'avvene di u viaghju intelligente. Ùn solu migliora e cundizioni di trafficu in cità, ma prumove ancu a pupularizazione di u cuncettu di viaghju verde.
Data di publicazione: 29 dicembre 2023