A sovraccarica fantastica di e biciclette elettriche spartute ùn hè micca desiderate

U prublema di e biciclette elettriche spartute di sovraccarichi hè sempre statu un prublema preoccupante.A sovraccarichi ùn solu affetta negativamente u rendiment è a sicurezza di e biciclette elettriche, ma ancu presenta risichi per i passageri durante u viaghju, impacta a reputazione di a marca è aumenta u pesu di a gestione urbana.

E biciclette elettriche spartute sò destinate à sparte, senza trasportà parechji passageri, è questu pone periculi significativi.Per affruntà in modu efficace stu prublema, in u passatu, i metudi cumuni includenu campagni d'educazione è di sensibilizazione, misure di cuntrollu di strada, è l'infurzazioni cumune da l'agenzii di l'infurzazioni di a lege.Tuttavia, cù l'avanzamenti tecnologichi, l'industria hà avà più pussibulità, chì permettenu a gestione di e biciclette elettriche spartute per passà da u cuntrollu "manuale" à "tecnologicu".Per esempiu, u sviluppu di a tecnulugia di sensazione intelligente hà introduttu un rumanzusoluzione per a gestione di a sovraccarichi nantu à l'elettricu spartutubiciclettas.

 soluzione per a gestione di a sovraccarichi nantu à e biciclette elettriche spartute

Stu successu hè pussibule da uDispositivu di rilevazione di più passageriZR-100.U dispusitivu hè stallatu principarmenti nantu à a ringhiera posteriore di e biciclette elettriche spartute è hè cuncepitu per monitorà u cumpurtamentu di i passeggeri multiplici in tempu reale è trasmette infurmazioni pertinenti à usistema di cuntrollu cintrali.Basatu nantu à a tecnulugia di rilevazione di pressione, stu dispusitivu rileva accuratamente i cambiamenti in u pesu di u veiculu, chì li permette di identificà casi di parechje passageri chì viaghjanu in scooter.Quandu parechji passageri sò rilevati, u dispusitivu hè pressatu, attivendu u sistema di cuntrollu cintrali per attivà un mecanismu d'alerta.Stu meccanismo interrompe a putenza à u scooter è riproduce un avvisu audio, "Proibitu di guidà cù parechji passageri, u putere serà disconnected".À u cuntrariu, quandu l'equitazione di un passageru hè restauratu, l'audio promptatu dice: "Potenza restaurata, avete un passaghju piacevule", assicurendu a sicurità è a stabilità di u veiculu.

j1

Dispositivu di rilevazione di più passageri ZR-100

Dispositivu di rilevazione di più passageri ZR-100

Rendering d'installazione di ZR-100

 

Hlucidi ZR-100:

1. Surveglianza precisa: U dispusitivu pò sensu cambiamenti in tempu reale in u pesu di u veiculu, detectendu subitu casi di parechje passageri chì viaghjanu.

2. Tempu di standby allargatu: U dispusitivu sustene un periodu di standby allargatu di 3 anni, eliminendu a necessità di carica o rimpiazzamentu di a bateria, riducendu cusì a cumplessità operativa è di mantenimentu.

3. Facile installazione: Utilizendu a cumunicazione wireless, u dispusitivu ùn hà micca bisognu di wiring.Pò esse installatu rapidamente assicurendu à u railing posteriore di a bicicletta.

4. Ampia cumpatibilità: U dispusitivu hè cumpatibile cù mudelli di bicicletta esistenti è novi, eliminendu a necessità di rimpiazzà u cuntrollu cintrali o altre hardware.L'imprese di biciclette elettriche spartute ponu risponde in modu flessibile à diverse esigenze di mudelli, aumentendu l'efficienza operativa generale.

In l'applicazione pratica, usoluzione di rilevazione di più passagerihà ancu un valore immensu.Prima, migliurà a sicurezza è a stabilità di u veiculu.Detectendu rapidamente è prevenendu i cumpurtamenti di trasportu di passageri, evita prublemi cum'è a diminuzione di u rendiment di u veiculu è u fallimentu di i freni, aumentendu cusì l'efficienza di l'usu di i veiculi è generendu rendimenti più alti per l'imprese.Siconda, riduce i costi di mantenimentu di i veiculi è mitigate i danni è i malfunzionamenti causati da a sovraccarichi, allargendu a vita di u veiculu.Inoltre, impedisce incidenti di sicurezza derivanti da u trasportu di passageri, assicurendu a sicurità di l'utilizatori è riflettendu l'impegnu di a cumpagnia per a sicurezza di l'utilizatori è a qualità di serviziu, aumentendu cusì a fiducia è a lealtà di l'utilizatori.

 Dispositivu di rilevazione di più passageri ZR-100

E misure di guvernu prufessiunale sò cruciali per assicurà a sicurezza di u trafficu urbanu.A suluzione di rilevazione di cavalcata di più passageri furnisce idee è metudi novi per gestione di e biciclette elettriche spartute, favurendu un ambiente di viaghju più sicuru, più convenientu è efficiente per a sucità in tuttu.

 


Tempu di Postu: Aug-02-2023