A dumanda di veiculi d'oltremare hè calda, attraendu parechje marche à a distribuzione transindustriale

IIn l'ultimi anni, sempre più persone sceglienu biciclette, biciclette elettriche è scooters cum'è u principale mezzu di trasportu per u trasportu, u divertimentu è u sport.Sutta l'influenza di a situazione epidemica glubale, e persone chì sceglienu e-biciclette cum'è trasportu aumentanu rapidamente!.In particulare, cum'è un modu populari di viaghju, e-biciclette si sviluppanu à una velocità incredibile!

6f0af850-ea02-4b76-80c6-25787dd00a4d

In l'Auropa di u Nordu, u voluminu di vendita di E-bikes cresce di circa 20% ogni annu!

Sicondu statistiche, a scala globale di e-bike hà righjuntu circa 7,27 milioni, è più di 5 milioni venduti in Europa.Hè stimatu chì u mercatu globale di E-bike hà da ghjunghje à 19 milioni da 2030. Sicondu statistiche è previsioni di statistiche, quasi 300,000 E-bikes seranu venduti in u mercatu USA da 2024. In u Regnu Unitu, u guvernu lucale hà investitu £ 8 milioni in modu di viaghju per prumove u pianu di viaghju di energia elettrica.U scopu di stu pianu hè di fà più faciule per i principianti à cavalcà cù E-bikes, riduce u sogliu di studiu per u ciclistu, aiutanu più persone à cambià i so abitudini di viaghju, è rimpiazzà e vitture cù E-bikes, è facenu cuntributi à a terra. s prutezzione di l'ambiente.

A prima mità di 2021, u voluminu di vendita di una famosa marca E-bike conta per u 30% di u voluminu di vendita tutale di tutta a categuria. In più di i prudutti di bicicletta elettrica lanciati da marche in l'industria, marche in altri campi anu ancu unitu. l'industria.Cum'è a famosa marca d'automobile Porsche, a marca di motocicletta Ducati, in l'ultimi anni, hà spessu fattu sforzi per acquistà grandi fabricatori di biciclette elettriche in u campu di l'energia elettrica, è hà successivamente lanciatu prudutti di bicicletta elettrica.

图片1

(P: E-bike lanciata da Porsche)

E biciclette elettriche anu i vantaghji di low cost è di risponde à i bisogni.In u trasportu à corta distanza in a cità, soprattuttu in l'ora di punta di u trasportu, cunducendu una vittura significa chì hè assai faciule d'imbulighjà, u tempu di viaghju hè incontrollable è irritable.Hè assai inconveniente per andà in una bicicletta simplice in l'estiu caldu o in l'invernu friddu.À questu tempu, i cunsumatori anu bisognu urgente di truvà alternative.E biciclette elettriche sò ovviamente una scelta eccellente.In particulare, a tendenza di l'intelligenza, l'automatizazione è l'elettrificazione di e biciclette elettriche hè diventata sempre più evidenti.I cunsumatori prestanu sempre più attenzione à e funzioni caratteristiche, l'interconnessione di i veiculi è l'esperienze intelligenti di e biciclette elettriche.

Per a tendenza di sviluppu di l'industria straniera di a bicicletta elettrica, l'integrazione di l'intelligenza è a digitalizazione hè diventata una direzzione impurtante di u mercatu d'oltremare, chì furnisce una soluzione efficace per u sviluppu intelligente di l'industria di a bicicletta elettrica.

知乎1en

In a direzzione di u hardware, e funzioni di u veiculu sò più umanizzate è u cuntrollu è a cunfigurazione di u veiculu sò realizati attraversu l'interconnessione di u cuntrollu cintrali IOT intelligente è u telefuninu mobile.Aduprate a tecnulugia AI per realizà u cuntrollu remotu di i veiculi, l'iniziu bluetooth di i telefoni cellulari è altre operazioni, è aiuta l'utilizatori à capisce a necessità di un viaghju simplice è senza preoccupazioni.

In quantu à a prutezzione di a sicurità di u veiculu, u hardware supporta funzioni cum'è a rilevazione di vibrazione è a rilevazione di u muvimentu di a rota. Quandu u veiculu hè chjusu, u sistema mandarà un avvisu di alarme à a prima volta mentre u veiculu hè spustatu da altri. esse vistu nantu à u telefuninu, è u sonu generatu da u veiculu pò esse cuntrullatu cù una funzione di ricerca chjave, cusì chì l'utilizatore pò truvà u locu di u veiculu in pocu tempu è impedisce a perdita di u veiculu da a surgente.Inoltre, u cuntrollu cintrali IOT hè cunnessu cù u pannellu di strumenti, u controller, a batteria, u mutore, l'equipaggiu di cuntrollu cintrali, i fanali è i parlanti di voce in una linea unilaterale per realizà l'esperienza intelligente di l'interconnessione di u veiculu è u cuntrollu di u telefuninu.00 (2)

Inoltre, in a direzzione di u software, a piattaforma furnisce l'infurmazioni di i veiculi è i registri di l'infurmazioni di cavallu per facilità a gestione unificata di i veiculi è aiutanu i fabricatori à migliurà u livellu di serviziu è l'efficienza post-vendita attraversu l'usu di veiculi;À u listessu tempu, a piattaforma furnisce ancu servizii di valore aghjuntu.I pruduttori ponu impiantà ligami di mall è publicità in u latu di a piattaforma per realizà a stessa piattaforma per a gestione è u marketing è l'applicazioni di big data.

 


Tempu di post: Aug-16-2022