TBIT guadagna u premiu - L'applicazione più influente è riesciuta in 2021 industria cinese IOT RFID

industria 6

IOTE 2022 A 18th International Internet of Things Exhibition · Shenzhen hè tenuta in Shenzhen Convention and Exhibition Center (Baoan) u Novembre 15-17,2022!Hè un carnaval in l'industria di l'Internet di e Cose è un avvenimentu high-end per l'imprese di l'Internet di e Cose per piglià a guida!

industria 1

(Wang Wei - u direttore generale di a linea di produttu nantu à a spartera di a mobilità in TBIT / hà assistitu à u foru nantu à a tecnulugia RFID di l'Internet di e Cose)

A mostra copre una superficie di circa 50000 metri quadrati, hà riunitu 400 espositori di marca, 13 riunioni cù u tema caldu. È u numeru di assistenza hè di circa 100000, copre l'integratore prufessiunale di l'industria / logistica / infrastruttura / smart city / smart retail / medical / campi energetichi / hardware intelligenti di integratori prufessiunali è utilizatori.

industria 2

(Wang Wei spiegò l'applicazione di a tecnulugia RFID in a mobilità di spartera)

Durante l'esibizione, Shenzhen TBIT Technology Co., Ltd. (TBIT) hà guadagnatu u premiu - L'applicazione più influente è riescita in 2021 industria cinese IOT RFID

industria 3

(Imagine di riceve u premiu)

Cum'è participante à a custruzzione di un sistema di trasportu verde per a mobilità urbana di spartera, TBIT hè impegnatu à furnisce e soluzioni di mobilità di spartera cun verde è bassu di carbonu à i clienti / furnisce una sperienza intelligente è cunfortu nantu à a mobilità per l'utilizatori / aiutanu i guverni lucali à migliurà Situazione attuale di a mobilità urbana / prumove a migliione di a custruzzione di u trasportu urbanu / integrazione di u trasportu publicu urbanu, cum'è u taxi è altri metudi di mobilità tradiziunale per ottene u sviluppu innovativu.TBIT hà applicatu e novi tecnulugia cum'è l'Internet di e cose / big data / cloud computing è tecnulugia AI per ottimisà l'assignazione è sparte e risorse di trasportu urbanu è prumove l'aghjurnamentu cumpletu di l'industria di e-bike di spartera in termini di operazione / serviziu è surviglianza. 

industria 4

(Wang Wei spiegò l'applicazione di a tecnulugia RFID in a mobilità di spartera)

Attraversu u graficu di dati visuali, i dati di emissioni di carbonu di spartera di e-bikes in cità sò visualizati dinamicamente, chì furnisce un supportu di dati per u guvernu per monitorà i cambiamenti di emissioni di carbonu di sparte e-bikes in a regione è valutà l'effettu di riduzzione di emissioni di carbonu. Per aghjustà puntuale e pulitiche è e misure currispondenti, prumove a realizazione scientifica è precisa di u "doppiu scopu di carbone".

industria 5

(Display d'interfaccia nantu à a piattaforma di supervisione per e-bikes urbani)


Tempu di Postu: Nov-29-2022