Dashboard intelligente aiuta i pruduttori di e-bikes per ottene a trasfurmazioni digitale

Per i pruduttori di e-biciclette à dui roti, Quasi di elli anu capitu chì l'e-bikes intelligenti hè a tendenza in l'industria. E a maiò parte di elli preferanu aduttà a suluzione per e-bikes intelligenti da u fornitore prufessiunale di suluzioni, pò aiutà à mustrà l'e-bikes intelligenti. biciclette à i clienti in pocu tempu.

33d36fcff0dc4fd291ba18b92d376e99

 

ISe u fabricatore si focalizeghja solu nantu à u serviziu intelligente per i prudutti, allora micca solu u costu serà aumentatu è u prufittu serà diminuitu, ma ancu u cumpurtamentu serà riguardu chì hè stunt, è ancu a reputazione di a marca serà ancu influenzata. .In cunclusioni, u fabricatore hà esigenze più tangibili.Cume, migliurà l'esperienza di l'utilizatore cù serviziu intelligente / gestione di l'infurmazioni nantu à i venditori / registri nantu à i fallimenti è u statutu di l'e-bike / ottimisimu a qualità di i prudutti / produzzione è dati di inventariu di e-bike è cusì.

企业微信截图_16667635591740

 

Dashboard intelligentepò scuntrà i bisogni mintuatu, furnisce a sperienza megliu per l'utilizatori. In particulare, smart dashboardnon solu supporta hardware è software integratu, ma ancu supporta u sviluppu di l'APP è persunalizà l'interfaccia UI, ancu attivate i dispositi attraversu PaaS. Cumbinatu cù una soluzione per una piattaforma intelligente, un dashboard intelligente pò furnisce una soluzione flessibile è diversificata per i sviluppatori da diverse esigenze di sviluppu. Investimenti in risorse di R&D.

00111

 

Soluzione intelligente di cumminazione di u dashboard è l'alarma Bluetooth pò aiutài produttori di e-bikesper riduce a cumplessità di l'assemblea di i prudutti, riduce u costu tutale per l'utilizatori.U dashboard hà e funzioni cù informazioni integrate, ùn solu pò fà chì u pruduttu diventenu più tecnologicu, ma ancu rende e-bikes più intelligenti.'s ponu risponde à parechje esigenze di l'utilizatori, affissà u statu è l'infurmazioni d'usu di e-bikes (cum'è a vita di a batteria / situazione difettosa ...), hè benefiziu per l'operazione è mantene a pe.rsonnel per riparà l'e-bike.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022