Cum'è un novu modu di viaghju verde è ecunomicu, u viaghju cumunu diventa gradualmente una parte impurtante di i sistemi di trasportu di e cità in u mondu. Sutta l'ambienti di u mercatu è e pulitiche di u guvernu di e diverse regioni, l'arnesi specifichi di u viaghju cumunu anu ancu mostratu una tendenza diversificata. Per esempiu, l'Europa preferisce e biciclette elettriche, i Stati Uniti preferiscenu i scooters elettrici, mentre chì a Cina si basa principarmenti nantu à e biciclette tradiziunali, è in India, i veiculi elettrichi ligeri sò diventati a scelta mainstream per i viaghji cumuni.
Sicondu a previsione di Stellarmr, l'Indiamercatu di bike sharingcrescerà di 5% da u 2024 à u 2030, ghjunghjendu à 45,6 milioni di $. U mercatu indianu di bike sharing hà ampie prospettive di sviluppu. Inoltre, secondu e statistiche, circa 35% di e distanze di viaghju di i veiculi in India sò menu di 5 chilometri, cù una larga gamma di scenarii d'usu. Accoppiata cù a flessibilità di i dui roti elettrici in viaghju à corta è media distanza, hà un putenziale enormu in u mercatu di spartera indianu.
Ola amplia u serviziu di spartera di e-bike
Ola Mobility, u più grande fabricatore di dui roti elettrici in India, hà annunziatu dopu avè lanciatu un pilotu di veiculu elettricu cumunu in Bengaluru chì amplià u scopu diservizii di spartera di dui roti elettriciin India, è hà pensatu à espansione i so servizii di spartera di e duie rote elettriche in trè cità: Delhi, Hyderabad è Bengaluru in dui mesi. Cù u dispiegamentu di 10 000 veiculi elettrichi à dui roti, accumpagnati da i veiculi spartuti originali, Ola Mobility hè diventatu una spartera ben meritata in u mercatu indianu.
In quantu à i prezzi, Ola'sserviziu e-bike spartutuprincipia da Rs 25 per 5 km, Rs 50 per 10 km è Rs 75 per 15 km. Sicondu Ola, a flotta sparta hà cumpletu più di 1,75 milioni di passeggiate finu à avà. Inoltre, Ola hà stallatu 200 stazioni di ricarica in Bengaluru per serve a so flotta di e-bike.
U CEO di Ola Mobility, Hemant Bakshi, hà evidenziatu l'elettrificazione cum'è un elementu chjave per migliurà l'accessibilità in l'industria di a mobilità. Ola hè attualmente destinatu à una implementazione diffusa in Bengaluru, Delhi è Hyderabad.
Politiche di sustegnu di u guvernu indianu per i veiculi elettrici
Ci hè parechje ragioni per quessa chì i veiculi elettrichi ligeri sò diventati un strumentu rappresentativu per i viaghji verdi in India. Sicondu i sondaggi, u mercatu indianu di bicicletta elettrica mostra una forte preferenza per i veiculi assistiti da l'acceleratore.
Comparatu cù e biciclette elettriche populari in Europa è in i Stati Uniti, i veiculi elettrici ligeri sò ovviamente più prezzu. In l'absenza di l'infrastruttura di bicicletta, i veiculi elettrici ligeri sò più maneuverable è più adattati per caminari nantu à e strade indiane. Hanu ancu costi di mantenimentu più bassi è reparazione più veloce. cunvene. À u listessu tempu, in India, a motocicletta hè diventata un modu cumuni di viaghjà. U putere di stu abitudine culturale hà ancu fattu e motociclette più populari in India.
Inoltre, e pulitiche di supportu di u guvernu indianu anu ancu permessu à a produzzione è a vendita di dui roti elettrici per sviluppà più in u mercatu indianu.
Per rinfurzà a pruduzzione è l'adopzione di dui roti elettrici, u guvernu indianu hà lanciatu trè schemi maiò: u schema FAME India Phase II, u schema di Incentivazione di Produzione Linkage (PLI) per l'industria automobilistica è di cumpunenti, è u PLI per Cellule di Chimica Avanzata. (ACC) Inoltre, u guvernu hà ancu aumentatu l'incentivi di dumanda per i dui roti elettrici, hà riduciutu a tarifa GST nantu à i veiculi elettrici è e so strutture di ricarica, è hà pigliatu misure per esentà i veiculi elettrici da l'impositu stradale è i requisiti di licenza per riduce u costu iniziale di veìculi elettrichi, sti Sti misuri aiutanu a pupularità di dui roti elettrici in India.
U guvernu indianu hà prumuvutu a popularisazione di i veiculi elettrici è hà introduttu una serie di pulitiche è sussidi per incuragisce u sviluppu di i veiculi elettrici. Questu hà furnitu un bonu ambiente puliticu per cumpagnie cum'è Ola, facendu l'investimentu in bicicletta elettrica una opzione attraente.
A cumpetizione di u mercatu s'intensifica
Ola Electric hà una quota di mercatu di 35% in India è hè cunnisciuta cum'è a "versione indiana di Didi Chuxing". Dapoi u so stabilimentu in u 2010, hà realizatu un totale di 25 volte di finanziamentu, cù una quantità di finanziamentu tutale di US $ 3,8 miliardi. Tuttavia, a situazione finanziaria di Ola Electric hè sempre in perdita, da u 2023 In marzu, Ola Electric hà patitu una perdita operativa di US $ 136 milioni nantu à i rivenuti di US $ 335 milioni.
Cum'è a cumpetizione in umercatu di viaghju spartutudiventa sempre più feroce, Ola hà bisognu à spiegà continuamente novi punti di crescita è servizii differenziati per mantene u so vantaghju cumpetitivu. Espansione diaffari spartutu di bicicletta elettricapò apre un novu spaziu di mercatu per Ola è attrae più utilizatori. Ola hà dimustratu u so impegnu à custruisce un ecosistema di mobilità urbana sustenibile prumove l'elettrificazione di e-bikes è custruendu infrastruttura di carica. À u listessu tempu, Ola hè ancu esploratu l'usu dibiciclette elettriche per serviziicum'è a consegna di pacchi è cibo per spiegà novi opportunità di crescita.
U sviluppu di novi mudelli di cummerciale prumove ancu a popularità di i veiculi elettrici à dui roti in diversi campi, è l'Indiani.mercatu di veiculi elettrici à dui rotidiventerà una altra zona di crescita impurtante in u mercatu globale in u futuru.
Tempu di Postu: Feb-23-2024