Hè evidenti chì sparte l'affari di e-scooter hè una bona chance per l'imprenditore. Sicondu i dati mostrati da a sucietà d'analisi Zag, ci sò statipiù di 18 400 scooter dispunibili per u noleggio in 51 zone urbane in Inghilterra à a mità d'aostu, un aumentu di quasi u 70% da circa 11 000 à l'iniziu di ghjugnuÀ u principiu di ghjugnu, ci eranu 4 milioni di viaghji cù sti scooters. Avà stu numeru hè guasi radduppiatu à guasi ottu milioni, vale à dì più di un milione di viaghji à u mese.
Ci sò più di 1 milione di corse cùspartera di biciclette elettrichein Bristol è Liverpool in u Regnu Unitu. È ci sò più di 0,5 milioni di corse cù e-bike spartute in Birmingham, Northampton è Nottingham. Intornu à Londra, ci sò 0,2 milioni di corse cù e-bike spartute. Attualmente, Bristol hà 2000 e-bike, a so quantità hè trà i primi 10% in Europa.
In Southampton, a quantità di scooter spartuti hè aumentata di circa 30 volte, da 30 à quasi 1000 dapoi u 1 di ghjugnu. E cità cum'è Wellingborough è Corby in Northamptonshire anu aumentatu a quantità di scooter spartuti di circa 5 volte.
L'attività di spartera di a mobilità hè assai putenziale, perchè l'attività pò esse gestita in piccule cità. Sicondu i dati stimati, Cambridge, Oxford, York è Newcastle anu un grande putenziale per inizià quest'attività.
Ci sò 22 cumpagnie chì anu gestitu l'attività circaspartera di scooter elettrici IOTin u Regnu Unitu. Frà quessi, VOI hà messu più di 0,01 milioni di veiculi, a quantità hè più cà a quantità tutale di veiculi operati da altri operatori. VOI hà un monopoliu annantu à Bristol, ma ùn hè riesciutu à vince una prova in Londra. TFL (Transport for London) hà autorizatu Lime/Tier è Dott.
L'imprese chì avemu mintuvatu sopra anu indicatu ch'elli ponu furnisce un ambiente più sicuru per via di a tecnulugia. L'utilizatori ponu esse gestiti per mezu di l'APP, devenu rispettà l'istruzzioni di l'APP per fà vultà i veiculi in a zona designata. In certi viali affollati, i scooters averanu una velocità limitata. Se a velocità hè superiore, serà bluccatu.
Quessi operatori si vantanu d'esse cumpagnie tecnologiche è insistenu chì a sicurezza di u trafficu pò esse massimizzata per mezu di a tecnulugia. Gestiscenu i so passageri per mezu di terminali mobili, induve devenu seguità l'istruzzioni di u telefunu per parcheghjà in i punti d'attraccu designati è vede u statu di a batteria di a vittura in tempu reale. In certe strade trafficate, i limiti di velocità sò applicati è i scooter ponu esse bluccati s'elli lascianu u limitu. I dati chì i passageri accumulanu da e so andate è venute sò ancu una risorsa impurtante per e cumpagnie operative.
L'utilizatori puderanu forse prufittà di scontu in a mobilità spartera, perchè e cumpagnie tecniche anu luttatu trà di elle. Attualmente, a tarifa di u pacchettu mensile di l'e-scooter spartutu hè di circa £ 30 in Londra, hè menu di a tarifa di u pacchettu mensile di a metropolitana. Parechje persone vulerianu aduprà l'e-bike / e-scooter spartutu per andà fora, hè assai cunveniente. Attenzione, l'e-scooter ùn pò esse adupratu nantu à u marciapiede è in i parchi di Londra. L'utilizatori anu bisognu di avè a so propria patente di guida formale o temporanea è a so età deve esse più grande di 16 anni.
Data di publicazione: 18 settembre 2021