Piattaforma di TBIT NB-IOT asset positioning terminal & clo

NB-IOT, a tecnulugia principale di 5G IOT in u futuru

U 17 di lugliu di u 2019, in a riunione ITU-R WP5D#32, a Cina hà finitu a presentazione cumpleta di a suluzione tecnologica candidata IMT-2020 (5G) è hà ottenutu a lettera di cunferma ufficiale di accettazione da l'ITU in quantu à a suluzione tecnologica candidata 5G.À mezu à elli, NB-IOT hè unu di i fucali di suluzione tecnologica candidata 5G.
Questu dimustra cumplettamente chì a Cina attribuisce una grande impurtanza è prumove attivamente l'industria NB-IOT, è aiuta l'industria NB-IOT à cuntinuà à esce in l'era 5G attraversu a vuluntà naziunale.
In Cina, cum'è ghjugnu 2017, u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione hà fattu struzzioni impurtanti per u sviluppu di a tecnulugia NB-IOT di China: Da 2020, a reta NB-IOT hà da ottene una copertura universale in u paese, mirandu à l'internu, u trasportu. rete stradale, rete di tubi sotterranei è altre applicazioni.A scena ottene una copertura profonda, è a scala di a stazione di basa righjunghji 1,5 milioni.
A ghjudicà da i dati indagati da diverse autorità in l'ultimi anni, hè chjaru chì i guverni lucali è e unità di cummerciale rispundenu attivamente à sta direttiva avanti.U numeru di cunnessione cellulari IOT globale supererà 5 miliardi in 2025, è a cuntribuzione di NB-IOT serà vicinu à a mità.NB-IOT cambia in silenziu a nostra vita.
Cum'è a regulazione di l'assi, u monitoraghju di i veiculi, l'energia, l'utilità publica (metri intelligenti, fume intelligente), etc., ponu vede u grande rolu ghjucatu da NB-IOT.
Frà elli, a gestione di i veiculi è di l'assi hè unu di i campi più maturi è utilizati.NB-IOT traccia accuratamente i veiculi, identifica è evita a congestione stradale, è aiuta i dipartimenti cunnessi à gestisce in modu efficace i prublemi di trafficu.

U novu tracker di TBIT wireless NB-IOT in standby longu hè pruduttu

Basatu nantu à i vantaghji di una larga copertura NB-IOT, una grande cunnessione, un bassu cunsumu d'energia è un prezzu bassu, TBIT hà sviluppatu è pruduttu in modu indipendenti l'ultimu tracker NB-200 wireless long standby NB.U terminale di posizionamentu di l'assi TBIT NB-200 è a piattaforma di nuvola sò un inseme di sistemi di prutezzione di l'assi basati nantu à a cumunicazione di rete privata IoT NB-IOT.U corpu terminal hè compactu è hà una batteria di lithium-manganese dispunibile di 2400mAH integrata.Pò travaglià per 3 anni in modu standby, è vene cun un sensore sensibile à a luce.Hè u pruduttu più cumpletu di preservazione di l'assi in Cina.Hè adattatu per una varietà di scenarii.

Aggiunta a funzione di pusizziunamentu WIFI, una cobertura più larga è una velocità di trasferimentu più veloce

NB-200 adopta GPS + BDS + LBS + WIFI pusizionamentu multiplu, chì hà una forte capacità di espansione, una larga gamma d'applicazioni è una copertura, una facilità d'installazione, una velocità di trasmissione veloce è un costu bassu.

Monitoraghju remota, risparmiu di energia intelligente, eliminendu tutti i risichi potenziali

L'utilizatore pò vede remotamente l'infurmazioni di u locu di u veiculu è di l'assi nantu à a piattaforma.Quandu u dispusitivu hè sguassatu, l'attivu hè spustatu o u veiculu vibra / over-speed, a piattaforma hà da rapportà l'infurmazioni d'alarma in tempu per avvisà l'utilizatore per processà.U modu di risparmiu di energia PSM pò assicurà chì u dispusitivu hà un longu tempu di standby.più di 3 anni.

U seguimentu in tempu reale, l'infurmazione di u veiculu ùn hè mai interrotta

Una anomalia in u veiculu pò accende u modu di seguimentu in tempu reale, riduce u risicu di perdita di u veiculu è aiuta l'utilizatori à truvà u veiculu rapidamente.

Monitoraghju multipiattaforma, a scelta di l'utilizatori hè più flessibile

NB-200 supporta u cliente di PC, pagina web di PC, APP mobile, cuntu publicu WeChat, è applet WeChat per verificà u modu di vittura per aiutà l'utilizatori à realizà a supervisione visuale è a gestione multi-dispositivu.

NB-200 hè u primu terminal in standby longu senza filu di rete NB-IOT di l'industria

L'NB-200 hà un aspettu compactu, magneti forti integrati, senza installazione, è una bona ocultazione.Hè più adattatu per u monitoraghju di valori è a gestione di seguimentu di veiculi.Tecnulugia IP67 resistente à l'acqua è à a polvera per trattà a maiò parte di l'ambienti speciali in a vita.Dapoi u listinu di l'equipaggiu TBIT NB-200, hà ricivutu assai attenzione è lode da parechji insiders.E spedizioni à grande scala in Zhengzhou, Jiangxi, Fujian, Guangxi, Sichuan è altri lochi.
A Soluzione di Gestione di l'Assi TBIT è a Soluzione di Gestione di Monitoraghju di Veiculi ponu aiutà l'unità di cummerciale pertinenti è l'autorità di u guvernu (o individui) per cullà in modu efficiente a dinamica operativa di l'assi è di i veiculi.Monitorendu l'assi è monitorà u locu di u veiculu è e traiettorie di l'attività, è gestisce a rilevazione di cundizioni anormali, pò evità parechji prublemi di risicu in a gestione di ogni ghjornu è migliurà l'efficienza di u travagliu.


Tempu di post: May-08-2021