A spartera di a mobilità s'hè sviluppata bè in questi anni, hà purtatu cunvenienza à l'utilizatori. Ci sòParechje biciclette elettriche culurite di spartera sò apparse in parechje strade, qualchì libreria di spartera pò ancu furnisce a cunniscenza à i lettori, i palloni di basket di spartera ponu furnisce à e persone più possibilità di fà sport in u stadiu.
(L'imagine hè presa da Internet)
A spartera di a mobilità hà arricchitu a vita di a ghjente, ma rende ancu a so vita più bella è pratica. Certi utilizatori pensavanu chì a spartera di a mobilità hè bona, ma anu utilizatu l'e-bike in modu disordinatu. Cù u sviluppu di e-bike di spartera, alcune di elle sò parcheggiate disordinatamente nantu à e strade è impediscenu à i pedoni di camminà nurmalmente. Alcune di elle sò parcheggiate à l'entrata di a stazione di metro, influenzendu a ghjente à entre in a stazione. Più seriu, alcune di elle sò ancu ghjittate in u pratu di l'arburi è in i fiumi.
Perchè a bicicletta elettrica di spartera ùn pò esse parcheggiata in modu ordinatu ? Credu chì sia ligatu à u cumpurtamentu è à a qualità di l'utilizatori. Stu tipu di cumpurtamentu ùn solu danneghja a pruprietà publica, ma mette ancu in periculu a civiltà urbana. Inoltre, hè un cumpurtamentu illegale è hà causatu un impattu negativu assai seriu nantu à sè stessu / l'altri / a sucietà.
(L'imagine hè presa da Internet)
Per risolve i prublemi, TBIT hà R&D e 4 suluzioni per chì e biciclette elettriche di spartera sianu parcheggiate in modu ordinatu, i dettagli saranu mostrati quì sottu.
Parcheghjate e biciclette elettriche di spartera in modu ordinatu cùRFID
Smart IOT + lettore RFID + etichetta RFID. Attraversu a funzione di cumunicazione di campu vicinu senza filu RFID, si pò ottene un pusizziunamentu precisu di 30-40 cm.
Quandu l'utilizatore restituisce l'e-bike, l'IOT detecterà s'ellu hè statu scansionatu a cintura d'induzione. S'ella hè rilevata, l'utilizatore pò restituisce l'e-bike; s'ella ùn hè micca, noterà chì l'utilizatore hà parcheggiatu in u situ di u puntu di parcheghju.A distanza di ricunniscenza pò esse aghjustata, hè assai cunveniente per l'operatore. E cose citate cum'è mostrate quì sottu.
Parcheghjate e biciclette elettriche di spartera in modu ordinatu cù i tacchetti stradali Bluetooth
I tacchetti stradali Bluetooth trasmettenu signali Bluetooth specifichi. U dispusitivu IOT è l'APP cercanu l'infurmazioni Bluetooth è caricanu l'infurmazioni nantu à a piattaforma. Pò ghjudicà se a bicicletta elettrica hè in u latu di u parcheghju per permette à l'utente di restituisce a bicicletta elettrica in u parcheghju. I tacchetti stradali Bluetoothsòimpermeabile è à a polvera-prova, cù bona qualità. Elli'Hè faciule d'installà, è u costu di mantenimentu hè adattatu. E cose mintuvate cum'è mostratu quì sottu.
Parcheghjate e biciclette elettriche di spartera verticalmente cù a tecnulugia verticale
Durante u prucessu di restituzione di a bicicletta elettrica, u dispusitivu IOT signalerà l'angulu di direzione di a bicicletta elettrica per determinà a direzzione di a bicicletta elettrica parcheggiata in a zona di restituzione. Quandu risponde à i requisiti per restituisce a bicicletta elettrica, l'utente hè autorizatu à restituisce a bicicletta elettrica. Altrimenti, l'utente serà invitatu à impostà a direzzione di a bicicletta elettrica, è dopu a bicicletta elettrica pò esse restituisce.
Parcheghjate e biciclette elettriche di spartera in modu ordinatu cù a camera AI
Installendu una camera intelligente (cù apprendimentu prufondu) sottu à u panaru, cumminà a linea di u segnu di parcheghju per identificà a direzzione è a pusizione di parcheghju. Quandu l'utilizatore restituisce a bicicletta elettrica, deve parcheghjà a bicicletta elettrica in l'area di parcheghju prescritta è a bicicletta elettrica pò esse restituita dopu esse stata piazzata verticalmente nantu à a strada. Se a bicicletta elettrica hè piazzata à casu, l'utilizatore ùn pò micca restituila cù successu.Hà una bona cumpatibilità, pò esse adattatu cù assai e-bike di spartera. E cose citate cum'è mostrate quì sottu.
E suluzioni tecniche ponu alleviare efficacemente u prublema di u parcheghju di e biciclette elettriche in modu disordinatu. Spergu chì tutti possinu piglià cura di a pruprietà publica è di e biciclette elettriche spartute, affinchì e biciclette elettriche spartute possinu serve megliu à tutti.
In quest'era di scienza è tecnulugia, l'esseri umani creanu "spartera". A spartera di e risorse hè strettamente ligata à ognunu di noi, è a spartera di a civiltà hè a rispunsabilità di tutti. Travagliemu inseme! Forse, in un dopu meziornu tranquillu, passemu per a strada trafficata, dappertuttu si ponu vede e-bike di spartera ordinate à fiancu à a strada, diventendu un bellu paisaghju, aspittendu cun impazienza questu ghjornu u più prestu pussibule, lasciatevi purtà da u charme di a spartera di a mobilità.
(L'imagine hè presa da Internet)
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2022