U referendum di Parigi pruibisce i scooters elettrici spartuti: propensu à causà accidenti di trafficu

A popularità discooter elettrici spartutiper u trasportu urbanu hè statu in crescita, ma cù l'aumentu di l'usu, alcuni prublemi sò ghjunti.U riferendu publicu recente in Parigi hà dimustratu chì a maiuranza di i citadini sustene a pruibizione di scooters elettrici spartuti, chì indicanu insatisfazione cù a so gestione è u funziunamentu.Per mantene u trasportu urbanu sicuru è civilizatu, hè essenziale per rinfurzà a regulazione è a survegazione di e cumpagnie di scooter spartuti è e so operazioni.

Targeting cità cum'è Parigi è altri chì affruntà prublemi industriali simili cù scooters elettrici spartuti, TBIT furnisce suluzioni tecnologiche affidabili chì ponu migliurà i diversi prublemi assuciati cù scooters elettrici spartuti.tecnulugia di parcheghju standardizata, supervisione di l'operazione di l'impresa, tecnulugia di cascu intelligente.Queste suluzioni ponu effittivamenti affruntà i prublemi in l'industria di scooter cumuni è prumove un sviluppu sanu.

Prima, a tecnulugia di parcheghju standardizata pò risolve efficacemente u prublema di parcheghju casuale di scooters spartuti.tecnulugii intelligenti di parcheghjucum'è RFID, studs Bluetooth è camera AI, evitendu u prublema di scooters esse parcheggiati in ogni locu.Questu ùn solu mantene e strade di a cità pulite, ma ancu impedisce chì i scooters occupianu i passaggi pedonali è e strade di trafficu.

Siconda, attraversu a piattaforma di supervisione di l'impresa, u guvernu pò monitorà l'imprese di scooter in tempu reale, evità l'investimentu eccessivu è u caosu di u mercatu, è realizà a gestione intelligente di l'imprese.

In terzu, a tecnulugia di cascu intelligente pò migliurà a sicurità di i cavalieri è monitorà u cumpurtamentu di cavallu di i cavalieri in tempu reale. I piloti ùn puderanu micca aduprà un scooter spartutu senza un cascu. .

Infine, i limiti di velocità di sicurezza ponu impedisce chì i scooters spartuti superanu a velocità sicura.L'alarma di overspeed permette à u cavaliere di guidà sempre à una velocità sicura chì impedisce l'accidenti di trafficu causati da a velocità.

 


Tempu di post: 05-05-2023