A pupularità discooter elettrichi spartutiU trasportu urbanu hè statu in crescita, ma cù l'aumentu di l'usu, sò sorti qualchi prublemi. U recente referendum publicu in Parigi hà dimustratu chì a maiuranza di i citadini sustenenu a pruibizione di i scooter elettrichi spartuti, indicendu insatisfazione cù a so gestione è u so funziunamentu. Per mantene un trasportu urbanu sicuru è civilizzatu, hè essenziale rinfurzà a regulazione è a supervisione di e cumpagnie di scooter spartuti è di e so operazioni.
TBIT, chì si rivolge à cità cum'è Parigi è altre chì anu prublemi simili in l'industria cù i scooter elettrichi spartuti, furnisce suluzioni tecnologiche affidabili chì ponu migliurà i vari prublemi assuciati à i scooter elettrichi spartuti. Quessi includenutecnulugia di parcheghju standardizata, supervisione di l'operazioni di l'impresa, tecnulugia di caschi intelligenti. Queste suluzioni ponu risolve efficacemente i prublemi in l'industria di i scooter spartuti è prumove un sviluppu sanu.
Prima di tuttu, a tecnulugia di parcheghju standardizata pò risolve efficacemente u prublema di u parcheghju casuale di scooter spartuti. Attraversutecnulugie di parcheghju intelligenticum'è RFID, tacchetti Bluetooth è camera AI, evitendu u prublema di i scooters parcheggiati in ogni locu. Questu ùn solu mantene e strade di a cità pulite, ma impedisce ancu à i scooters d'occupà i percorsi pedonali è e corsie di trafficu.
Siconda, per via di a piattaforma di supervisione di l'impresa, u guvernu pò monitorà l'imprese di scooter in tempu reale, evità investimenti eccessivi è caos di u mercatu, è realizà a gestione intelligente di l'imprese.
In terzu locu, a tecnulugia di i caschi intelligenti pò migliurà a sicurezza di i ciclisti è monitorà u cumpurtamentu di guida in tempu reale. I ciclisti ùn puderanu micca aduprà un scooter spartutu senza cascu. In casu di anomalie, u sistema pò avvisà u ciclista è l'autorità pertinenti.
Infine, i limiti di velocità di sicurezza ponu impedisce à i scooter spartuti di superà e velocità sicure. L'allarme di velocità eccessiva permette à u ciclista di guidà sempre à una velocità sicura, evitendu l'accidenti stradali causati da l'eccessu di velocità.
Data di publicazione: 05 di ghjugnu 2023