Un casu recente in Cina hà decisu chì un studiente universitariu era rispunsevule à 70% di e so ferite subite in un accidente stradale mentre guidava unbicicletta elettrica spartutachì ùn era micca equipatu cù un cascu di sicurezza. Mentre chì i caschi ponu riduce u risicu di ferite à a testa, micca tutte e regioni ne imponenu l'usu nantu à e biciclette elettriche spartute, è certi utilizatori evitanu sempre di purtalli.
Cumu evità di cavalcà senza cascu hè un prublema urgente per l'industria, è in questu casu, a regulazione tecnica hè diventata un mezzu necessariu.
I sviluppi di l'IoT è di l'IA furniscenu novi strumenti per affruntà e sfide regulatorie di i caschi. Attraversu l'applicazione di u TBITsuluzione di cascu intelligente, u cumpurtamentu di l'utilizatore chì porta u cascu pò esse supervisatu in tempu reale, è u veru ùn pò micca cavalcà senza cascu, migliurà u tassu di purtamentu di u cascu è riduce u risicu di ferite à a testa in incidenti stradali, chì pò esse realizatu attraversu dui schemi: camera è sensore.
U primu usa a tecnulugia di ricunniscenza faciale è algoritmi d'analisi d'imagine per monitorà se l'utilizatori portanu caschi in tempu reale installendu camere AI nantu à e biciclette elettriche spartute. Una volta chì l'assenza di un cascu hè rilevata, u veiculu ùn puderà micca parte. Se l'utilizatore si leva u cascu durante a guida, u sistema li ricurderà di purtà u cascu per mezu di a voce in tempu reale, è dopu effettuerà operazioni di spegnimentu, rinfurzendu a cuscenza di l'utilizatore di purtà u cascu per mezu di "richiami morbidi" è "requisiti rigidi", è migliorandu a sicurezza di guida.
In più di a camera, i sensori infrarossi è l'accelerometri ponu ancu rilevà a pusizione è u muvimentu di u cascu è determinà s'ellu hè purtatu. I sensori infrarossi ponu rilevà s'ellu hè purtatu u cascu. Quandu u cascu hè purtatu currettamente, u sensore infrarossu rileva chì u cascu hè vicinu à a testa, è l'accelerometru rileva chì u muvimentu di u cascu hè stabile è trasmette questi dati à u processore per l'analisi. Sè u cascu hè purtatu currettamente, u processore segnala chì u veiculu parte è pò esse guidatu nurmalmente. Sè u cascu ùn hè micca purtatu, u processore sunerà un alarme per ricurdà à l'utente di purtà u cascu currettamente prima di inizià a corsa. Sta suluzione pò evità violazioni cum'è l'utilizatori chì portanu caschi o si levanu i caschi à metà strada, è migliurà u livellu di sicurezza generale di e biciclette elettriche spartute.
Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023