Joyy hè entrata in u campu di i viaghji à corta distanza, è hà lanciatu scooter elettrichi spartuti à l'esteru

Dopu à a nutizia di dicembre 2023 chì Joyy Group avia intenzione di layout in u campu di i viaghji à corta distanza è stava realizendu testi interni di uaffari di scooter elettrichi, u novu prughjettu hè statu chjamatu "3KM". Recentemente, hè statu annunziatu chì a cumpagnia hà ufficialmente chjamatu u scooter elettricu Ario è hà cuminciatu à lanciallu in i mercati stranieri in u secondu trimestre di quest'annu.

ariu

Hè capitu chì u mudellu cummerciale di Ario ùn hè micca sfarente da l'attuali scooter elettrichi spartuti à l'esteru. Una tarifa fissa hè addebitata quandu l'utilizatori u sbloccanu, è dopu una tarifa hè addebitata secondu u tempu d'usu. Fonti pertinenti anu revelatu chì a prima cità di lanciu di Ario hè Auckland, Nova Zelanda. Attualmente, u numeru di implementazioni hà superatu i 150, ma l'area di funziunamentu ùn hà micca cupertu tutta a regione è solu e parte cintrali è occidentali. Se l'utilizatori guidanu in zone ristrette o lascianu l'area di funziunamentu, u scooter rallenterà intelligentemente finu à chì si ferma.

Inoltre, fonti pertinenti anu dimustratu chì Li Xueling, u presidente di Joyy Group, attribuisce una grande impurtanza à Ario. Durante i testi interni di i prudutti cunnessi, hà invitatu l'impiegati à sustene in l'impresa è hà ancu spartutu in privatu u prugettu trà l'amichi è hà mintuvatu chì era qualcosa di novu ch'ellu avia fattu.

Hè capitu chì Ario hà una autonomia di crociera à piena carica di 55 km, una capacità di carica massima di 120 kg, una velocità massima di 25 km/h, supporta l'impermeabilità IPX7, hà una funzione antiribaltamentu è sensori supplementari (chì ponu rilevà u parcheghju impropriu, u vandalismu è a guida periculosa). Inoltre, hè da nutà chì Ario supporta ancu l'operazione remota. Se un utilizatore ignora a guida di guida è parcheghja Ario in mezu à u passaghju, sta situazione pò esse rilevata per mezu di u sensore di bordu è avvisà a squadra operativa. Dopu, a tecnulugia di guida remota pò esse aduprata per parcheghjà Ario in un locu più sicuru in pochi minuti.

À questu riguardu, Adam Muirson, u capu di Ario, hà dettu: "L'opzioni di trasportu sustenibili, cumpresi i scooter elettrici spartuti, sò cruciali per a vivibilità di i centri urbani. L'innuvazione di u design di Ario risolve i prublemi prufonde in l'industria è hè cruciale per chì i pedoni è i ciclisti di a regione possinu gode di un ambiente urbanu più convenientu è sicuru".

Hè capitu chì, cum'è strumentu di trasportu à corta distanza, i scooter elettrichi spartuti sò stati prima populari in parechje regioni d'oltremare, è operatori cunnisciuti cum'è Bird, Neuron è Lime sò emersi unu dopu l'altru. Sicondu e statistiche pertinenti, à a fine di u 2023, ci sòservizii di scooter elettrichi spartutiin almenu 100 cità in u mondu sanu. Prima chì Ario entressi in u ghjocu in Auckland, ci eranu digià operatori di scooter elettrichi spartuti cum'è Lime è Beam.

Inoltre, si deve nutà chì per via di i prublemi di parcheghju aleatoriu è di guida di scooter elettrici spartuti, è ancu di causà accidenti, cità cum'è Parigi, Francia, è Gelsenkirchen, Germania anu annunziatu una pruibizione cumpleta di i scooter elettrici spartuti in l'ultimi anni. Questu pone ancu sfide significative per l'operatori in a dumanda di licenze d'operazione è assicurazioni di sicurezza.

 trafficu

Cù questu, TBIT hà lanciatu l'ultime suluzioni tecnologiche per regulà u parcheghju è i viaghji civilizzati chì evitanu u caos di u trafficu è l'accidenti stradali di spartera di scooter in cità.

Parcheghju regulatu

Per via di u pusizionamentu d'alta precisione / RFID / punta Bluetooth / parcheghju visuale AI à puntu fissu, ritornu di e-bike è altre tecnulugie d'avanguardia, realizà un parcheghju direzionale à puntu fissu, risolve u fenomenu di u parcheghju aleatoriu è rende u trafficu stradale più pulitu è ​​più ordinatu.

(二)Viaghju Civilizatu

Cù a tecnulugia di ricunniscenza visuale di l'IA, si risolvenu i prublemi di i veiculi chì passanu cù i semafori rossi, chì vanu in a direzzione sbagliata è chì piglianu a corsia di i veiculi à motore, è si riduce l'incidenza di l'accidenti stradali.

Sè vo site interessatu à u nostrusuluzione di mobilità spartuta, lasciate un missaghju à u nostru email:sales@tbit.com.cn

 


Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2024