Unisciti à noi à l'EUROBIKE 2023 per una visione di u futuru di u trasportu à dui roti

Semu entusiasti di annunzià a nostra participazione à l'EUROBIKE 2023, chì avarà da u 21 di ghjugnu à u 25 di ghjugnu di u 2023 à u Centru di Esposizione di Francoforte.U nostru stand, numeru O25, Hall 8.0, mostrarà e nostre ultime innovazioni in smartsuluzioni di trasportu à dui roti.

 

E nostre suluzioni miranu à rende a bicicletta è altre forme di micro-mobilità più accessibili, convenienti è sustinibili.Eccu una breve panoramica di ciò chì mostreremu:

1. Soluzioni di Bicicletta Elettrica Shared

Soluzioni di bicicletta elettrica cumunisò pensati per furnisce un modu di trasportu convenientu è eco-friendly per i trasportatori urbani.Dotatu di tecnulugia di batterie di punta è serrature intelligenti, e vostre biciclette elettriche sò faciuli d'utilizà è necessitanu un mantenimentu minimu. Regulate soluzioni di parcheghju, evitendu e biciclette elettriche spartute parcheggiate casualmente, è assicurà a civiltà è l'ordine di a cità.

2. Soluzioni di Scooter Elettricu spartutu

Soluzioni di scooter elettrici spartutioffre un modu divertente è efficae per andà in a cità.Cù u nostru sistema di affittu basatu in app, l'utilizatori ponu facilmente localizà è affittu i vostri scooters per brevi viaghji intornu à a cità.

3. Soluzioni Smart Bike Electric

Soluzioni intelligenti di bicicletta elettricasò cuncepiti per fà i veiculi più intelligenti, sicuri è convenienti à aduprà. Attraversu un modulu IOT integratu di altu rendiment, realizà u cuntrollu di a vittura di u telefuninu mobile, l'iniziu non induttivu, l'autocontrolu di a cundizione di a vittura è altre funzioni, per purtà una sperienza intelligente per l'utilizatori.

4. Sistemi E-Scooter Rental

Sistemi di noleggio E-Scooterfurnisce un modu assequible è eco-friendly per spiegà a cità.Cù u nostru sistema di affittu basatu in app, l'utilizatori ponu facilmente localizà è affittu i vostri E-Scooters per brevi viaghji intornu à a cità.

5. Soluzioni Civilized Riding Management

I nostrisuluzioni civilisate di gestione di equitazionescopu di prumove un cumpurtamentu rispunsevuli è sicuru trà i ciclisti è altri utilizatori di micro-mobilità.Cù i nostri strumenti di analisi è monitoraghju avanzati, pudemu identificà potenziali periculi per a sicurità è furnisce intervenzioni mirate per migliurà u cumpurtamentu di i piloti.

Vi invitemu à visità u nostru stand à l'EUROBIKE 2023 per sapè di più nantu à e nostre soluzioni innovative per u trasportu à dui roti.A nostra squadra di sperti serà a manu per risponde à qualsiasi quistione chì pudete avè è furnisce dimustrazioni di i nostri prudutti.Vi aspittemu quì !

 


Tempu di post: 01-06-2023