A piattaforma di scooter elettricu cumuni giapponese "Luup" hà riunitu $ 30 milioni in finanziamentu di a Serie D è si espanderà à parechje cità in Giappone.

Sicondu i media stranieri TechCrunch, Japanesepiattaforma di veiculi elettrici spartuti"Luup" recentemente annunziatu chì hà risuscitatu JPY 4,5 miliardi (circa USD 30 milioni) in u so D round di finanziamentu, custituitu da JPY 3,8 miliardi in equità è JPY 700 milioni in debitu.

Questa volta di finanziamentu hè stata guidata da Spiral Capital, cù l'investitori esistenti ANRI, SMBC Venture Capital è Mori Trust, è ancu novi investitori 31 Ventures, Mitsubishi UFJ Trust and Banking Corporation, in seguitu.Da avà, "Luup" hà riunitu un totale di 68 milioni di USD.Sicondu l'insiders, a valutazione di a cumpagnia hà superatu 100 milioni di USD, ma a cumpagnia hà rifiutatu di cummentà sta valutazione.

 piattaforma di scooter electricu spartutu

Nta l'ultimi anni, u guvernu giapponese hà attivamente rilassatu i rigulamenti nantu à i veiculi elettrici per stimulà più u sviluppu di l'industria di u microtransportu.A partesi da lugliu di questu annu, l'emenda à a Legge di u trafficu stradale di u Giappone permetterà à e persone di usà e motociclette elettriche senza una licenza di guida o un cascu, sempre chì assicuranu chì a vitezza ùn supera micca i 20 chilometri à l'ora.

U CEO Daiki Okai hà dichjaratu in una entrevista chì u prossimu scopu di "Luup" hè di espansione a so moto elettrica èaffari di bicicletta elettricaà e cità maiò è attrazioni turistiche in Giappone, ghjunghjendu à una scala paragunabili à u trasportu publicu tradiziunale per risponde à i bisogni di centinaie di millaie di trasportatori di ogni ghjornu."Luup" hà ancu pensatu di trasfurmà a terra sottoutilizata in stazioni di parcheghju è di implementà posti di parcheghju in lochi cum'è edifici di uffici, appartamenti è buttreghi.

E cità giapponesi sò sviluppate intornu à e stazioni ferroviarie, cusì i residenti chì vivenu in zoni luntanu da i centri di trasportu anu un viaghju assai sconveniente.Okai hà spiegatu chì l'obiettivu di "Luup" hè di custruisce una rete di trasportu à alta densità per cumpensà a lacuna in a cunvenzione di trasportu per i residenti chì vivenu luntanu da e stazioni ferroviarie.

"Luup" hè stata fundata in 2018 è lanciataveiculi elettrici spartutiin 2021. A so dimensione di a flotta hè issa crisciutu à circa 10 000 veiculi.A cumpagnia dichjara chì a so applicazione hè stata scaricata più di un milione di volte è hà implementatu 3,000 posti di parcheghju in sei cità in Giappone questu annu.L'obiettivu di a cumpagnia hè di implementà 10.000 posti di parcheghju per u 2025.

I cuncurrenti di a cumpagnia includenu startups lucali Docomo Bike Share, Open Streets, è Bird è Swing di Corea di u Sud basatu in i Stati Uniti.Tuttavia, "Luup" hà attualmente u più grande numaru di parcheggi in Tokyo, Osaka è Kyoto.

Okai hà dichjaratu chì cù a mudificazione di a Legge di u Traffico Stradale chì entra in vigore in lugliu di questu annu, u numeru di persone chì viaghjanu cù veiculi elettrici aumenterà dramaticamente.Inoltre, a reta di micro-trafficu d'alta densità di "Luup" darà ancu impetu per l'implementazione di una nova infrastruttura di trasportu cum'è droni è robot di consegna.


Tempu di post: May-04-2023