Sicondu i media stranieri TechCrunch, i giapponesipiattaforma spartuta di veiculi elettrici«Luup» hà annunziatu pocu fà ch'ella hà raccoltu 4,5 miliardi di JPY (circa 30 milioni di USD) in u so round di finanziamentu D, cumpostu da 3,8 miliardi di JPY in capitale è 700 milioni di JPY in debitu.
Stu ciclu di finanziamentu hè statu guidatu da Spiral Capital, cù l'investitori esistenti ANRI, SMBC Venture Capital è Mori Trust, è ancu i novi investitori 31 Ventures, Mitsubishi UFJ Trust è Banking Corporation, chì anu seguitu l'esempiu. Finu à avà, "Luup" hà raccoltu un totale di 68 milioni di dollari americani. Sicondu i fonti interne, a valutazione di a cumpagnia hà superatu i 100 milioni di dollari americani, ma a cumpagnia hà rifiutatu di cummentà sta valutazione.
In l'ultimi anni, u guvernu giapponese hà rilassatu attivamente e regulazioni nantu à i veiculi elettrichi per stimulà ulteriormente u sviluppu di l'industria di i microtrasporti. À partesi da lugliu di questu annu, l'emendamentu à a Legge di u trafficu stradale giapponese permetterà à e persone di utilizà motociclette elettriche senza patente di guida o cascu, basta ch'elli assicurinu chì a velocità ùn superi i 20 chilometri à l'ora.
U CEO Daiki Okai hà dichjaratu in una entrevista chì u prossimu scopu di "Luup" hè di espande a so motocicletta elettrica èl'attività di bicicletta elettricaà e principali cità è attrazioni turistiche in Giappone, righjunghjendu una scala paragunabile à u trasportu publicu tradiziunale per risponde à i bisogni di centinaie di migliaia di pendolari di ogni ghjornu. "Luup" prevede ancu di trasfurmà i terreni sottoutilizati in stazioni di parcheghju è di spiegà parcheghji in lochi cum'è edifici d'uffizii, appartamenti è butteghe.
E cità giapponesi sò sviluppate intornu à e stazioni ferroviarie, dunque i residenti chì vivenu in zone luntane da i centri di trasportu anu viaghji assai inconvenienti. Okai hà spiegatu chì l'obiettivu di "Luup" hè di custruisce una rete di trasportu à alta densità per riempie u viotu in a cunvenienza di trasportu per i residenti chì vivenu luntanu da e stazioni ferroviarie.
«Luup» hè statu fundatu in u 2018 è lanciatuveiculi elettrici spartutiin u 2021. A dimensione di a so flotta hè avà cresciuta à circa 10.000 veiculi. A cumpagnia dichjara chì a so applicazione hè stata scaricata più di un milione di volte è hà implementatu 3.000 posti di parcheghju in sei cità in Giappone quest'annu. L'obiettivu di a cumpagnia hè di implementà 10.000 posti di parcheghju da u 2025.
I cuncurrenti di a cumpagnia includenu e startup lucali Docomo Bike Share, Open Streets, è Bird, basata in i Stati Uniti, è Swing, di a Corea di u Sud. Tuttavia, "Luup" hà attualmente u più grande numeru di parcheggi in Tokyo, Osaka è Kyoto.
Okai hà dichjaratu chì cù l'entrata in vigore di a mudificazione di a Legge di u Circulamentu Stradale in lugliu di questu annu, u numeru di persone chì si spostanu cù veiculi elettrichi aumenterà dramaticamente. Inoltre, a rete di micro-trafficu à alta densità di "Luup" darà ancu un impulsu per u spiegamentu di nuove infrastrutture di trasportu cum'è i droni è i robot di consegna.
Data di publicazione: 04 di maghju 2023