Tendenze di l'industria | U noleggio di e-bike hè diventatu una sperienza speciale populari in u mondu sanu

Fighjendu l'affullanza di folla è e strade in rapidità, a vita di e persone hè in un ritmu veloce.Ogni ghjornu, piglianu u trasportu publicu è e vitture private per trasladà trà u travagliu è a residenza passu à passu.Tutti sapemu chì una vita lenta hè ciò chì face chì a ghjente si sente cunfortu.Iè, rallenta cusì chì i nostri corpi ponu riposu.


640

(A stampa vene da Internet)

Dunque, più è più persone sceglienu di viaghjàbiciclette elettriche, chì sò ligeri, faciuli di parcheghju è faciuli di viaghjà. Biciclette elettrichesò diventati gradualmente a prima scelta per i turisti per viaghjà lentamente per via di a so prutezzione di l'ambiente, u risparmiu d'energia è u risparmiu di travagliu.

企业微信截图_16867077455062
(A stampa vene da Internet)


Aghju amparatu da una piattaforma di viaghju d'oltremare chìaffittu di bicicletta elettricahè diventatu un prughjettu turisticu speciale, principalmente in Las Vegas, San Francisco, Hawaii in i Stati Uniti, Boracay in Filippine, Okinawa, Kochi, Nagano, Shizuoka in Giappone, Kinmen è Xiaoliuqiu in Taiwan, Sun Moon Lake, Bali, Indonesia è altri lochi.

U specialebicicletta elettricai tours sò caru, ma sò assai populari, chì varienu da $ 3,26 à $ 99, è ancu bisognu di fà un appuntamentu per visità a tenda.Ubicicletta elettrical'esperienza in parechje destinazioni turistiche populari mostra chì sò venduti.

企业微信截图_168670800686
(A stampa vene da Internet)

À u listessu tempu, anu ancu marcatu alcune informazioni supplementari:
1. You deve firmà uaffittu di bicicletta elettricarinuncia
Se ùn firmate micca a rinuncia o ùn risponde micca à i requisiti di eligibilità, ùn sarete micca capaci di affittà a bicicletta elettrica è ùn sarà micca emessu un rimborsu, leghjite attentamente tutti l'articuli in a rinuncia prima di riservazione.Riservà stu pruduttu, accettate di firmà l'accordu u ghjornu di a partenza.
2. Deve esse almenu 21 anni

 

Mostra una identificazione valida, cum'è una licenza di guida o un passaportu, è un impegnu à guidà a bicicletta cunfortu nantu à e strade pubbliche è ubbidì à tutte e lege di u trafficu.

 

3. Fornite una prova di vaccinazione è ghjunghje à u dipartimentu di leasing à tempu

Seguite e precauzioni COVID-19 cume richieste da u guvernu lucale.Mostra a prova di vaccinazioni, per piacè furnisce un numeru di cuntattu à u mumentu di a prenotazione è esse in l'uffiziu di affittu 20 minuti prima di u tempu di affittu.I ritardati ùn saranu micca rimborsati, è quelli chì tornanu a bicicletta elettrica à mità di strada per motivi persunali ùn saranu micca rimborsati.

企业微信截图_16867082905875

(A stampa vene da Internet)

640 (3)(piattaforma di noleggio di bicicletta elettrica)

A prucedura di leasing impone à u locatariu di firmà è preparà una grande quantità di informazioni.À u listessu tempu, limitarà ancu u tempu per u prestitu è ​​u ritornu di u veiculu.I mercati d'oltremare necessitanu un sistematicu è iintelligentepiattaforma di gestione, chì hè più simplice, veloce è basatu nantu à a piattaforma mentre hè populari., per chì i cunsumatori anu una sperienza di leasing più intelligente.

640 (4)


Tempu di post: 14-ghjugnu-2023