Esempiu di e-bike intelligente

COVID-19 hè apparsu in u 2020, hà prumuvutu indirettu u sviluppu di e-bike.U voluminu di vendita di e-bikes hè aumentatu rapidamente cù i bisogni di u persunale.In Cina, a pruprietà di e-bikes hà righjuntu 350 milioni di unità, è u tempu mediu di cavallu di una sola persona in una sola ghjurnata hè di circa 1 ora. A forza principale di u mercatu di i cunsumatori hà cambiatu gradualmente da l'anni 70 è 80 à l'anni 80. Anni 90 è 00, è a nova generazione di cunsumatori ùn sò micca soddisfatti di i bisogni simplici di trasportu di e-bikes, perseguenu servizii più intelligenti, convenienti è umanizati.L'e-bike pò installà u dispositivu IOT intelligente, pudemu cunnosce u statu di salute / chilometraggio restante / rotta di pianificazione di l'e-bike, ancu e preferenze di viaghju di i pruprietarii di e-bike ponu esse registrate.

Esempiu di smart e-bike1

AI è cloud computing sò u core di i big data.With u sviluppu di a nova tecnulugia, IOT serà a tendenza.Quandu l'e-bike incontra l'AI è l'IOT, u novu layout ecologicu intelligente serà apparsu.

Cù u sviluppu di l'ecunumia nantu à a spartera di a mobilità è a batteria di lithium, è ancu di l'implementazione di u standard naziunale di e-bike, l'industria di e-bike hà scuntratu assai chance di sviluppà sè stessu.Micca solu i pruduttori di e-bike anu aghjustatu l'ugettivi strategichi continuamente per scuntrà diversi cambiamenti, ma ancu e cumpagnie di Internet anu preparatu per espose l'affari di e-bikes.L'imprese Internet anu capitu chì ci hè un grande spaziu di prufittu di l'industria di e-bikes cù l'esplosione di a dumanda.

Cum'è a famosa cumpagnia - Tmall, anu pruduciutu l'e-bikes intelligenti in questi dui anni, anu tossu assai attinzioni.
U 26 di marzu di u 2021, a Tmall E-bike Smart Mobility Conference è a Two-wheeler Industry Investment Conference si sò tenute in Tianjin.Sta cunferenza hè stata basata nantu à a nova direzzione di l'intelligenza artificiale è l'IOT, chì inaugura una festa di scienza è tecnulugia di mobilità ecologica intelligente.

Esempiu di smart e-bike2

U lanciu di Tmall hà dimustratu à tutti e funzioni di cuntrollu di l'e-bike per Bluetooth / mini prugramma / APP, trasmissione di voce persunalizata, chjave digitale Bluetooth, etc. Questi sò ancu i quattru punti culminanti di e soluzioni di viaghju intelligenti di e-bike di Tmall.L'utilizatori ponu utilizà i so telefuni mobili.Eseguite una seria di operazioni intelligenti, cum'è u cuntrollu di serratura di l'interruttore è a riproduzione di voce di e-bikes.Micca solu questu, ma pudete ancu cuntrullà i luci di e-bike è i serrature di i sedi.

Esempiu di smart e-bike3

A realizazione di queste funzioni intelligenti chì facenu a bicicletta elettrica flessibile è intelligente hè realizata da u pruduttu di TBIT-WA-290, chì hè cooperatu cù Tmall.TBIT hà cultivatu prufondamente u campu di e-bikes è hà creatu e-bike intelligenti, affittu di e-bike, sparte e-bike è altre piattaforme di gestione di viaghju.Attraversu a tecnulugia Internet mobile intelligente è l'IOT intelligente, realizà a gestione precisa di e-bikes, è scuntrà diversi scenarii di applicazioni di u mercatu.

Esempiu di smart e-bike4


Tempu di Postu: Nov-10-2022