Esempiu di suluzione RFID per sparta e-bike

A spartera di e-bikes di "Youqu mobility" hè stata messa in Taihe, Cina.U sediu di elli hè più grande è più morbidu chè prima, furnisce una sperienza megliu per i cavalieri.Tutti i posti di parcheghju sò digià stallati per furnisce servizii di viaghju convenienti per i citadini lucali.

Esempiu 1

 

A nova messa in spartera di e-bikes cù un culore verde vibrante hè stata parcheggiata più pulita, è a strada hè stata più libera à u stessu tempu.

Esempiu 2

U direttore di a mobilità Youqu in Taihe hà introduttu chì: durante u prucessu di mette in e-bikes di spartera, avemu cunfiguratu e zone di operazione di spartera di mobilità è i siti di parcheghju cunnessi.Inoltre, avemu stabilitu l'identificazione per parcheggiare e-bikes in i parcheghji.

Per impediscenu chì e biciclette elettroniche di spartera sò state parcheggiate in modu irregolare è pruvucà l'emboli di trafficu, u direttore di a mobilità Youqu hà cunfigurà a suluzione RFID per tutte e biciclette elettroniche di spartera in Taihe.A suluzione hè furnita da a nostra cumpagnia - TBIT, avemu aiutatu à pruvà è applicà per sparta e-bikes.

Esempiu 3

U lettore RFID hè stallatu in a pusizione di pedale di e-bike, cumunicà cù a carta RFID chì hè stallata in a strada.Per mezu di a tecnulugia di Beidou, a distanza pò esse identificata in modu intelligente per assicurà chì a bicicletta elettrica di spartera parcheghja in modu ordinatu è precisu.Quandu l'utilizatore hè preparatu per chjude l'e-bike per finisce l'ordine, anu bisognu di spustà l'e-bike in sopra à a linea di induzione per parcheghju è face chì u corpu di e-bike deve esse perpendiculare à u curb di a strada. .Se a trasmissione hà avvistu chì a bicicletta elettrica pò esse restituita, allora l'utilizatore pò rinvià l'e-bike è finisce a fattura.

Esempiu 4

Dopu chì l'utilizatori cliccà u buttone in u mini prugramma di Wechat, ponu scansà u codice QR per cavalcà l'e-bike.Puderanu cliccà u buttone per rinvià l'e-bike.Se l'utilizatore parcheghja l'e-bike in modu causale, u mini prugramma hà da avvisà l'utilizatore (cù a guida) chì una volta parcheghja a e-bike in ordine per chì a e-bike pò esse tornata.

Nantu à a basa, a nostra cumpagnia ùn solu aiuta à i clienti cooperativi per rompe u bloccu di l'operazione, migliurà u statutu di u funziunamentu, in modu chì l'operatori ponu megliu ottene a qualificazione di l'operazione, risponde à i requisiti di pulitica è regulamentu, è serve megliu u mercatu lucale per un tempu più longu. .À u listessu tempu, indica ancu a direzzione è furnisce i mezi tecnichi efficaci per altre cità per scopre u prublema di sparte e-bikes.


Tempu di Postu: Nov-08-2022