Esempiu di studs di strada Bluetooth

A spartera di e-bikes hà furnitu u serviziu eccellente per l'utilizatori in a cità di Lu An, pruvincia di Anhui, Cina.Cù l'aspettattivi di u persunale, u primu batch di sparte e-bikes appartene à a mobilità DAHA.200 e-bikes di spartera hà messu à u mercatu per l'utilizatori. Per risponde à i requisiti regulatori di u guvernu, DAHA hà equipatu ogni e-bike di spartera cun un novu cascu per guarantiscenu in modu efficace a sicurità di viaghju di e persone.

borchie 1

Inoltre, pudemu truvà chì qualcosa rossu apparsu in a strada in i parcheghji in a cità di Lu An.

Per regulà u parcheghju di spartera di e-bikes, a mobilità DAHA hà lanciatu dui metudi tecnichi efficaci. U primu hè i tacchetti di strada Bluetooth, face chì l'utilizatori rinvianu e-bikes di spartera regularmente in l'area efficace attraversu u signale radiatu di Bluetooth. .U sicondu hè u metudu di parcheghju a e-bike verticalmente, significa chì l'utilizatore ùn hà micca solu bisognu di parcheggiare e-bikes in l'area di i tacchetti di strada Bluetooth, ma ancu di mantene a testa di e-bike cù 90 ° perpendiculari. à u curb per rinvià l'e-bike.If l'utilizatore ùn torna micca l'e-bike secondu qualsiasi di e esigenze, pruvucarà chì i tariffi cuntinueghjanu à esse pagati, chì hè più da guadagnà chè persu. L'equipaggiu introduttu da a cità di Lu An hè u nostru studs di strada Bluetooth auto-sviluppatu chì hà alta precisione.I vantaghji di stu pruduttu in u schema di parcheghju standardizatu sò notevuli, è u spaziu di parcheghju hè più flexible cumparatu cù a serratura fisica tradiziunale.Ùn ci hè bisognu di custruisce grandi serrature di roti, ancu ùn occupanu spaziu di strada, i costi di implementazione è di mantenimentu sò relativamente bassu, i tacchetti di strada Bluetooth ponu esse aghjustati in ogni mumentu secondu i bisogni di l'utilizatori. standard, chì pò cuntrullà a precisione di rinvià e-bikes in 1 metru.

borchie 2

Dopu l'intruduzione di i tacchetti di strada Bluetooth in a cità di Lu An, l'esperienza di guida lucale di l'utilizatori è l'aspettu urbanu sò stati migliurati. Prima, a tecnulugia pò guidà l'utilizatore più precisamente è direttamente per seguità i suggerimenti di u sistema per rinvià e-bikes. .Secunnu, per l'imprese è i dipartimenti di gestione pertinenti, i studs di strada Bluetooth ponu aiutà à a supervisione / a limitazione di u fenomenu di equitazione incivilizatu di l'utilizatori, è prumove u prucessu di cuuperazione trà u guvernu è l'imprese per risolve inseme u prublema di spartera e-bikes. , è creanu una cità civilizzata inseme.Attuale, a nostra cumpagnia hà cooperatu cù a mobilità DAHA è u dipartimentu di gestione di u trafficu di a cità di Lu An cità per mette circa 15 000 studs di strada Bluetooth è pruvà à i parcheghji.U numeru di parcheggi di supportu currispundenti hè 1,500 (10 studs di strada per un situ).À u listessu tempu, avemu finitu a custruzzione di più di 600 posti di parcheghju, è dopu analizà e dati secondu a piattaforma, u funziunamentu di siti supplementari in i zoni cù trafficu altu.

          borchie 3

U più impurtante, stu studs di strada Bluetooth pò esse cumpatibile cù tutte e marche di sparte e-bikes, è ponu accede rapidamente à u sistema di gestione di u trasportu publicu di a cità.I studs di strada Bluetooth ponu aiutà i regulatori di u guvernu in a gestione di tutta l'area di a cità, a quantità tutale di tutte e marche di sparte e-bikes, visualizazione di parcheghju standardizata, supervisione intelligente, scientifica è dinamica.Per permette à l'utilizatori di avè una sperienza megliu, u pruduttu serà apertu per esse cumpatibile cù altre marche di sparte e-bikes dopu un periodu di teste.


Tempu di Postu: Nov-08-2022