Evo Car Share lancia u novu serviziu di sparte di e-bike Evolve

Puderia esse un novu attore maiò in u mercatu publicu di biciclette in Metro Vancouver, cù u vantaghju aghjuntu di furnisce cumpletamente una flotta di biciclette à assistenza elettrica.

Evo Car Share si diversifica al di là di u so serviziu di mobilità di vitture, postu chì avà pensa à lancià unserviziu publicu di e-bike bike share, cù a divisione aptly named Evolve.

evo-car-share-evolve-e-bike-share

I soserviziu e-bike sharescalarà gradualmente è espansione, cù una flotta iniziale di 150 e-bikes Evolve prestu solu per gruppi privati ​​​​selezziunati.Solu per avà, l'aprenu solu à futuri impiegatori lucali o urganisazioni interessate à avè 10 e-bikes o più dispunibili per i so impiegati o studienti.

"Vulemu fà più faciule per andà in giru è sentemu da i British Columbians chì cercanu scelte più attive, sustinibili è flessibili, cusì hè quì chì entra in e-bikes Evolve. Evolve hè una flotta die-bikes spartutichì utilizerà l'app Evo Car Share in modu chì pudete sceglie di bicicletta o di guidà ", Sara Holland, un portavoce di Evo, hà dettu à Daily Hive Urbanized.

Ella dici chì cù u tempu, Evo spera di fà a Evolve e-bike share cum'è a so attività di sparte di vittura, chì attualmente hà una flotta di 1,520 vitture in Vancouver è 80 vitture in Victoria.L'annu passatu hà introduttu i primi vitture elettriche in a flotta.

Evo prubabilmente hà ancu a capacità di scala più rapidamente di i novi è potenzialmente alcuni operatori esistenti, postu chì hà circa 270 000 membri esistenti attraversu u so serviziu di sparte di vittura.

"Ci piacerebbe fà e-bikes Evolve dispunibule per tutti.Travagliemu cù e municipalità è guardendu un ochju per novi permessi ", hà dettu Holland.

A cuntrariu di a parti di bicicletta Mobi di Vancouver, Evolve e-bike share usa un sistema di flottazione libera - simile à Lime - è ùn dipende micca da una stazione fisica per parcheggiare o finisce i viaghji, chì riduce u so capitale di input è i costi di l'operazione in corso.Ma cù l'operazioni iniziali limitate per i gruppi privati, ponu ancu stabilisce posti di fine di viaghju in i parcheghji designati.

L'utilizatori devenu esse più di 19 anni è compie u prucessu di registrazione.

Nant'à l'app, u locu di Evolve e-bikes pò esse vistu nantu à una mappa, è i cavalieri anu da andà solu à andà à ellu, cliccà "sbloccare", è dopu scansà u codice QR per cumincià à cavallu.Mentre l'affari di a cumpagnia di a vittura permette di riservà e vitture finu à 30 minuti in anticipu, e riserve ùn sò micca pussibule per e-bikes.

Cù l'assistenza elettrica, e so biciclette elettriche ponu aiutà i cavalieri à ghjunghje à velocità di finu à 25 km / h, è una batteria completamente carica durà per circa 80 km di tempu di viaghju.E-bikes, sicuru, facenu assai più faciule per traversà i pendii.

L'estate scorsa, Lime hà lanciatu e so operazioni di sparte publicu di e-bike nantu à a North Shore, dopu esse sceltu da a cità di North Vancouver per un prughjettu pilotu di dui anni.Pocu dopu, l'annu passatu, a cità di Richmond hà sceltu Lime cum'è u so operatore per e-bike èprugrammi di sparte publicu di e-scooter, ma ùn hà ancu promulgatu è principià u prughjettu pilotu.I flotte iniziali di Lime sò 200 e-bikes per a North Shore, è circa 150 e-scooters è 60 e-bikes per Richmond.

Sicondu u situ web di Mobi, in cuntrastu, anu attualmente una flotta di più di 1,700 biciclette regulare è circa 200 posti di parcheghju di bicicletta, largamente situati in e zone cintrali di Vancouver è e zone periferiche à u core.


Tempu di post: May-06-2022