Evo Car Share lancia u novu serviziu di spartera di biciclette elettriche Evolve

Ci puderebbe esse un novu attore maiò in u mercatu di e biciclette spartute in Metro Vancouver, cù u vantaghju supplementu di furnisce cumpletamente una flotta di biciclette cù assistenza elettrica.

Evo Car Share si diversifica al di là di u so serviziu di mobilità di vitture, postu chì avà prevede di lancià unserviziu publicu di spartera di biciclette elettriche, cù a divisione chjamata apprupriatamente Evolve.

evo-car-share-evolve-e-bike-share

U soserviziu di spartera di biciclette elettrichesi scalera è si espanderà gradualmente, cù una flotta iniziale di 150 biciclette elettriche Evolve prestu solu per gruppi privati selezziunati. Per avà, l'apranu solu à i putenziali impiegatori o urganisazioni lucali interessati à avè 10 o più biciclette elettriche dispunibili per i so impiegati o studienti.

"Vulemu fà più faciule di spustassi è sentemu da i Britannichi Culumbiani chì cercanu scelte più attive, sustenibili è flessibili, dunque hè quì chì entranu in ghjocu e biciclette elettriche Evolve. Evolve hè una flotta dibiciclette elettriche spartutechì aduprerà l'app Evo Car Share per pudè sceglie di andà in bicicletta o in vittura ", hà dettu Sara Holland, una portavoce di Evo, à Daily Hive Urbanized.

Dice chì cù u tempu, Evo spera di fà chì a spartera di biciclette elettriche Evolve sia cusì grande cum'è a so attività di spartera di vitture, chì attualmente hà una flotta di 1.520 vitture in Vancouver è 80 vitture in Victoria. Hà introduttu e prime vitture à batteria elettrica in a flotta l'annu scorsu.

Evo hà probabilmente ancu a capacità di scalà più rapidamente chè i novi operatori è potenzialmente alcuni operatori esistenti, datu chì hà circa 270 000 membri esistenti attraversu u so serviziu di spartera di vitture.

«Ci piacerebbe assai di fà chì e biciclette elettriche Evolve sianu dispunibili per tutti. Travagliemu cù i municipii è stemu attenti à i novi permessi», hà dettu Holland.

À u cuntrariu di u sistema di spartera di biciclette Mobi di Vancouver, u sistema di spartera di biciclette elettriche Evolve usa un sistema flottante - simile à Lime - è ùn dipende micca da una stazione fisica per parcheghjà o finisce i viaghji, ciò chì riduce u so capitale d'ingressu è i costi operativi cuntinui. Ma cù l'operazioni iniziali limitate per i gruppi privati, ponu ancu stabilisce lochi di fine viaghju in aree di parcheghju designate.

L'utilizatori devenu avè più di 19 anni è compie u prucessu di registrazione.

Nant'à l'app, a pusizione di e biciclette elettriche Evolve pò esse vista nant'à una carta, è i ciclisti devenu solu avvicinassi, cliccà nant'à "sblocca", è dopu scansà u codice QR per cumincià à pedalà. Mentre chì l'attività di car sharing di a cumpagnia permette di riservà e vitture finu à 30 minuti in anticipu, e riservazioni ùn sò micca pussibuli per e biciclette elettriche.

Cù l'assistenza elettrica, e so biciclette elettriche ponu aiutà i ciclisti à ghjunghje à velocità finu à 25 km/h, è una batteria cumpletamente carica durerà circa 80 km di percorsu. E biciclette elettriche, benintesa, rendenu assai più faciule percorre e pendenze.

L'estate scorsa, Lime hà lanciatu e so operazioni di spartera publica di biciclette elettriche in North Shore, dopu esse stata scelta da a Città di North Vancouver per un prughjettu pilotu di dui anni. Pocu dopu, l'annu scorsu, a Città di Richmond hà sceltu Lime cum'è u so operatore sia per e biciclette elettriche sia perprugrammi di spartera publica di e-scooter, ma ùn hà ancu messu in opera è principiatu u prugettu pilotu. E flotte iniziali di Lime sò 200 e-bike per a North Shore, è circa 150 e-scooter è 60 e-bike per Richmond.

Sicondu u situ web di Mobi, invece, anu attualmente una flotta di più di 1.700 biciclette regulari è circa 200 stazioni di parcheghju per biciclette, situate principalmente in e zone cintrali di Vancouver è in e zone periferiche di u core.


Data di publicazione: 06 di maghju 2022