Oghje ghjornu, quandu a ghjente hà bisognu di viaghjà, ci sò parechji modi di trasportu da sceglie, cum'è a metropolitana, a vittura, l'autobus, e biciclette elettriche, a bicicletta, u scooter, ecc. Quelli chì anu utilizatu i mezi di trasportu sopra menzionati sanu chì e biciclette elettriche sò diventate a prima scelta per e persone per viaghjà à corta è media distanza.
Hè cunveniente, veloce, faciule da trasportà, faciule da parcheghjà è risparmià tempu. Tuttavia, tuttu hà una natura à doppia faccia. Sti vantaghji di e biciclette elettriche portanu qualchì volta à sbagli inevitabili.
Pudemu vede facilmente parechje persone chì cavalcanu biciclette elettriche in e stradeSoprattuttu dapoi a pupularità di e biciclette elettriche spartute, a ghjente pò andà in bicicletta in ogni locu, attraversà a strada, passà i semafori rossi, viulà e regule di u trafficu è ùn purtà micca caschi.
Molti ciclisti perseguenu solu a velocità è a passione, ma ùn si primuranu micca di a so propria sicurezza è di a sicurezza di l'altri.Dunque, in l'accidenti ligati à e biciclette elettriche, ùn basta micca per a sicurezza stradale di cunfidà si solu nantu à a cuscenza di i ciclisti, è certi guide sò ancu tenuti à surveglià è avvertisce.
Dunque, cumu guidà ? Hè quand'elli viaghjanu in bicicletta ch'elli dicenu à l'arechja : "Fate attenzione à a sicurità quandu andate in bicicletta", o mandanu più pulizzeri di u trafficu per mantene l'ordine à ogni intersezione ? Queste ùn sò ovviamente micca suluzioni.
Dopu à una varietà di ricerche di mercatu è discussioni à a riunione, hè più efficace di ricurdà à i ciclisti spartendu a voce di l'ambiente di u trafficu trasmessa da l'elettricu.biciclette, è cooperà cù mezi regulatori efficaci, chì hè più efficace chè a frase "fate attenzione à a sicurezza" prima di sorte ogni mattina. Allora, cumu realizemu sta idea? Dopu, vi spiegheraghju unu per unu.
Guidaremu i ciclisti à adupràbiciclette elettrichein modu civilizzatu da i trè aspetti seguenti.
1. Equitazione di più persone è identificazione di u cascu
U kit di cestinu di càmera intelligente AI hè utilizatu per identificà se l'utilizatore porta un cascu è se parechje persone cavalcanu.Cum'è tutti sapemu, solu una persona hè autorizata à guidà e biciclette elettriche spartute. Sè più di una persona guida, purtà u cascu ùn hè micca standardizatu, è u fattore di risicu aumenta bruscamente.
Quandu l'utilizatore scansiona u codice per aduprà u veiculu, a camera ricunnosce chì l'utilizatore ùn porta micca un cascu, è a voce trasmetterà u prompt "Per piacè portate un cascu, per a vostra sicurezza, portate un cascu prima di guidà". Se l'utilizatore ùn porta micca un cascu, u veiculu ùn pò micca guidà. Quandu a camera ricunnosce chì l'utilizatore hà purtatu u cascu, a voce trasmetterà "U cascu hè purtatu è pò esse adupratu nurmalmente", è dopu u veiculu pò esse adupratu nurmalmente.
À u listessu tempu, pudemu spessu vede chì ci hè una persona accucciata à u pedale di a bicicletta elettrica di spartera è duie persone ammassate nantu à u sedile. Si pò imaginà quantu hè periculosu di guidà nantu à a strada. U ricunniscimentu di a camera di e biciclette elettriche pò risolve stu prublema. Quandu più di una persona hè rilevata in bicicletta, a voce trasmetterà "Nisuna guida cù persone, u veiculu serà spento", incapace di guidà. Quandu a camera ricunnosce chì una sola persona guida di novu, u veiculu ripiglierà l'alimentazione elettrica, è a voce trasmetterà "l'alimentazione elettrica hè ripristinata, è pudete guidà nurmalmente".
2.II.Identificazione di una guida sicura è civilizzata
U panaru di bicicletta hà ancu a funzione d'identificà u statu di guida in strada. Quandu a camera ricunnosce chì u veiculu viaghja in autostrada, a voce trasmette "Ùn guidate micca in autostrada, cuntinuà à guidà hà risichi per a sicurezza, per piacè guidate secondu e regule di u trafficu", ricorda à l'utente d'andà in strada senza autostrada per guidà in modu sicuru, è carica u cumpurtamentu di guida illegale nantu à a piattaforma.
Quandu a camera ricunnosce chì u veiculu hè in un statu retrogradu, a voce trasmette "Ùn fate micca retromarcia in autostrada, hè sicuru di cuntinuà à guidà, per piacè guidate secondu e regule di u trafficu" per ricurdà à l'utente di ùn fà retromarcia è di guidà in a direzzione ghjusta.
A camera hà ancu a funzione di ricunnosce u semaforu. Quandu u semaforu ùn hè micca rossu à l'intersezione davanti, a voce trasmette "L'intersezione davanti hè rossa, per piacè rallentate è ùn passate micca u semaforu rossu", ricurdendu à l'utente chì u semaforu davanti hè rossu, rallentate è ùn passate micca u semaforu rossu.Quandu u veiculu passa u semaforu rossu, a voce trasmetterà "Avete passatu u semaforu rossu, fate attenzione à a sicurezza, per piacè guidate secondu e regule di u trafficu", ricurdendu à l'utente di rispettà e regule di u trafficu, ùn passà micca u semaforu rossu, viaghjà in modu sicuru è caricate u cumpurtamentu di guida illegale nantu à a piattaforma.
3. Standardizà u ricunniscimentu di u parcheghju
ricunnosce a linea di parcheghju, è a voce trasmette "Ding Dong, u vostruBicicletta elettricahè parcheghjatu assai bè, per piacè cunfirmate uBicicletta elettricaritornu nantu à l'applet di u telefuninu mobile". In questu mumentu, pudete aduprà u vostru telefuninu mobile per fà funziunà uBicicletta elettricaritornu. Benintesa, ci sò altri richiami vocali quandu si parcheghja, cume: nisuna linea di parcheghju hè stata rilevata, a direzzione di parcheghju hè sbagliata, per piacè andate avanti, per piacè fate un passu indietro, ecc., per guidà l'utilizatori à regulà u parcheghju.
Guidà a ghjente à viaghjà in modu standardizatu è civilizzatu da l'aspetti di a preparazione per viaghjà, u statutu di cavalcata è a fine di u parcheghju, in modu da rende u viaghju più sicuru è più standardizatu.In fatti, ùn hè micca solu a spartera di biciclette elettriche chì deve esse civilizzata è standardizata, ma ancu tutte e biciclette elettriche, e biciclette è e vitture devenu esse guidate in modu standardizatu è rispettà e regule di u trafficu. U dettu in "Terra Errante" hè assai bellu. Ci sò millaie di strade, a sicurezza hè a prima, è a guida ùn hè micca standardizata, è i parenti pienghjenu. Una guida sicura principia cun tè è mè.
Data di publicazione: 31 di ghjennaghju di u 2023