A Cina mette in opera regulamenti di sicurezza aghjurnati per u so massivu mercatu di biciclette elettriche, chì affettanu più di 400 milioni di veiculi in tuttu u paese. Sti cambiamenti ghjunghjenu mentre l'autorità cercanu di migliurà a sicurezza di i ciclisti è di riduce i risichi d'incendiu da e batterie à ioni di litiu.
Mentre u guvernu finaliza i novi standard, cumpagnie cum'èTecnulugia Tbit—un fornitore principale di Dispositivi IoTèsoftware di tracciamentu intelligenteper e-bike - si stanu pusiziunendu cum'è attori chjave per aiutà i pruduttori è i ciclisti à adattassi.

1. Chì cambia in i novi standard di e biciclette elettriche ?
I regulamenti aghjurnati introducenu parechji cambiamenti chjave in duie categurie principali.
Per esigenze di sicurezza rinfurzate, i novi standard implementaranu standardizatiporti di caricaper assicurà a compatibilità trà i diversi mudelli di biciclette elettriche. I sistemi di frenata migliorati diventeranu ubligatorii per aumentà a sicurezza di i ciclisti. Inoltre, i pruduttori averanu bisognu di utilizà materiali ignifughi più forti per e batterie per riduce i risichi d'incendiu.
In quantu à e funzioni intelligenti obbligatorie, tutte e biciclette elettriche saranu tenute à include capacità di tracciamentu GPS in tempu reale. I sistemi di monitoraghju di a salute di a batteria diventeranu standard per aiutà à prevene i prublemi di prestazioni. Inoltre,chjusura è sbloccamentu à distanzaE funziunalità devenu esse integrate in i novi disinni di biciclette elettriche.
L'esperti di l'industria prevedenu unPeriodu di transizione di 12-18 mesi, dendu à i pruduttori è à i ciclisti u tempu di migliurà e so biciclette elettriche.
2. Cumu a tecnulugia di Tbit sustene e nove regule ?
Tbit, cunnisciutu per u sotracciamentu GPS in tempu realeèsoftware intelligente per e-scooter, hà digià sviluppatu suluzioni chì si allineanu cù i prossimi standard.
Prima di tuttu, in termini di pruduttori, Tbit's Dispositivi IoTpò esse stallatu in e nuove biciclette elettriche, assicurendu a cunfurmità cù i requisiti di cunnessione è di tracciamentu. I pruduttori puderanu avè bisognu di cooperà cù i fornitori di tecnulugia cum'è Tbit per integrà sistemi intelligenti.
In segundu locu, in termini di e-bike esistenti, Tbit adatta i mudelli più vechji cù i so dispositivi di cuntrollu remotupuderia esse un modu ecunomicu per rispettà e nuove regule.
In terzu locu, in termini di cumpagnie di spartera, Tbit'ssoftware di spartera di biciclette elettricheaiuta l'operatori di flotte à gestisce e biciclette in modu efficiente mentre rispettanu e esigenze normative.

"UI novi standard accelereranu u cambiamentu versu biciclette elettriche più intelligenti è sicure,hà dettu un portavoce di Tbit."A nostra tecnulugia hè cuncipita per fà sta transizione liscia per tutti, da i pruduttori à i motociclisti di tutti i ghjorni."
3. Impatti è opportunità di u mercatu
I novi standard ùn solu acceleranu l'adopzione di a tecnulugia di e-bike intelligenti, ma creanu ancu un valore enorme in u mercatu di e-bike. È prevede chì riducerà l'incidenti d'incendiu finu à u 40%. Dunque, se avete a stessa rivoluzione in u vostru paese, per piacè cunnettevi à Tbit.
Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2025
