In a logica cummerciale tradiziunale, l'offerta è a dumanda si basanu principalmente nantu à l'aumentu custante di a produttività per equilibrà. In u XXI seculu, u prublema principale chì a ghjente affronta ùn hè più a mancanza di capacità, ma a distribuzione ineguale di e risorse. Cù u sviluppu di l'Internet, l'imprenditori di tutti i ceti suciali anu prupostu un novu mudellu ecunomicu chì s'adatta à u sviluppu di i tempi, vale à dì l'ecunumia di spartera. A cusì detta ecunumia di spartera, spiegata in termini simplici, significa chì aghju qualcosa chì pudete aduprà quandu hè inattivu pagendu un costu più bassu. In a nostra vita, ci sò parechje cose chì ponu esse spartute, cumprese risorse / tempu / dati è cumpetenze. Più specificamente, ci hèsparteracapacità di fabricazione,spartera biciclette elettriche, sparteracasaes, sparterarisorse mediche, ecc.
(L'imagine hè presa da Internet)
Attualmente in Cina, i beni è i servizii di spartera sò principalmente focalizzati nantu à i settori di a vita è di u cunsumu, chì sò strettamente ligati à a vita quotidiana. Per esempiu, a prima prova di e vitture in linea, à a rapida crescita successiva di e biciclette elettriche di spartera, à a spartera di power bank/ombrelli/sedie massaggianti, ecc. TBIT, cum'è una sucietà impegnata in i servizii di lucalizazione di vitture cunnesse, s'impegna à risolve i prublemi di viaghju di a ghjente è seguita u ritmu di u paese lancendu u serviziu nantu à a spartera di a mobilità.
TBIT hà lanciatu u mudellu "Internet + Trasporti", chì hà più vantaghji cà e vitture in linea è e biciclette elettriche spartute. U costu di a bicicletta spartuta hè più bassu, è ùn ci hè micca esigenza per e cundizioni di a strada, dunque ci vole menu sforzu è menu tempu per andà in bicicletta.
(L'imagine hè presa da Internet)
In u prucessu di implementazione di e biciclette elettriche spartute, ci sò torna parechje difficultà.
1. Selezzione di a zona
In e cità di primu livellu, l'infrastruttura di trasportu hè relativamente cumpleta, u lanciu di qualsiasi novu trasportu pò esse fattu solu cum'è una classa supplementaria d'opzioni, è in fine solu aiutà à risolve l'ultimu 1 km di viaghju da a stazione di a metropolitana o di a stazione di l'autobus à a destinazione. In e cità di secondu è terzu livellu, l'infrastruttura di trasportu hè relativamente cumpleta, a maiò parte di l'attrazioni turistiche ponu esse piazzate in lochi scenichi, l'infrastruttura ùn hè micca perfetta in e cità à livellu di dipartimentu, senza metropolitana, menu trasportu publicu, è a cità hè chjuca, u viaghju hè generalmente in 5 km, circa 20 minuti per ghjunghje, l'usu di scenarii di più. Dunque, per a bicicletta elettrica spartuta, u megliu locu per andà pò esse e cità à livellu di dipartimentu.
2. Uttene l'autorizazione per mette e biciclette elettriche di spartera
Sè vo vulete mette e biciclette elettriche di spartera in diverse cità, avete bisognu di purtà i documenti pertinenti à l'amministrazione di a cità per dumandà l'approvazione.
Per esempiu, a maiò parte di e cità oghje ghjornu sceglienu d'invità offerte per mette e biciclette elettriche di spartera, dunque ci vole u vostru tempu per preparà i documenti di gara.
3.Sicurezza
Parechji ciclisti anu cumpurtamenti terribili, cum'è passà un semaforu rossu / andà in bicicletta elettrica in una direzzione micca permessa da e regule di u trafficu / andà in bicicletta elettrica in a corsia micca prescritta.
Per fà chì u sviluppu di e biciclette elettriche di spartera sia più scalabile / intelligente / standardizatu, TBIT hà lanciatu una varietà di suluzioni applicabili à a spartera di biciclette elettriche.
In termini di sicurezza persunale, TBIT hà suluzioni nantu à i serrature intelligenti per caschi è permette à i ciclisti di avè un cumpurtamentu civilizatu durante a mobilità in bicicletta elettrica. Puderanu aiutà a gestione di a cità à gestisce bè l'ambiente di u trafficu. In termini di regulazione è gestione di e biciclette elettriche spartute, TBIT hà una suluzione nantu à u parcheghju regulatu. Pò aiutà à migliurà u livellu civilizatu di e cità. In termini di gestione di e biciclette elettriche, TBIT hà una piattaforma di supervisione di veiculi à duie rote di e cità, chì pò realizà un cuntrollu intelligente di a quantità è un monitoraghju di a pianificazione di a manutenzione di a scala di piazzamentu di e biciclette elettriche spartute, è l'efficienza di gestione sistematica hè più alta.
(Scenarii d'applicazione di a suluzione)
Cum'è un pilastru in l'affari di viaghji spartuti, e biciclette elettriche spartute anu un grande putenziale di mercatu, è u numeru di put hè in crescita, furmendu un mudellu cummerciale à più grande scala.
Data di publicazione: 13 di ferraghju 2023